همزمان با لحظه ورود امام (ره) به میهن اسلامی برگزار شد؛

رژه دریایی شناور‌های ارگان‌های دریایی در بندر امام خمینی (ره)

رژه دریایی شناور‌های ارگان‌های دریایی استان خوزستان در بندر امام خمینی (ره) امروز ۱۲ بهمن ماه در این بندر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی و به مناسبت آغاز جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، رژه دریایی شناور‌های ارگان‌های استان خوزستان در بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

صبحگاه ۱۲ بهمن ماه مقارن با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و پس از نواخته شدن بوق کشتی‌های مستقر در مجتمع بندری امام خمینی (ره) نزدیک به ۲۰ فروند شناور نظامی و غیر نظامی از ارگان‌های دریایی استان خوزستان در آبراه خورموسی به رژه دریایی پرداختند.

در این حرکت مشترک شناور‌های خدماتی و تندرو از منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران، مرزبانی دریابانی نیروی انتظامی، یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره)، واحد‌های خدمات رسانی امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان شرکت کردند و سالگرد این رویداد بزرگ و تاریخ ساز را گرامی داشتند.

همچنین به همین مناسبت واحد‌های موتوری یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره) در مسیر این مجتمع بزرگ بندری به رژه پرداخته و گروه سرود بین المللی نصر نیز در سایت اداری و بر عرشه یکی از شناور‌های شرکت کننده در رژه دریایی سرود‌های انقلابی و میهنی اجرا کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.