توصیه‌های طلایی پلیس به طلافروشان

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید، هشدار‌هایی را درخصوص سرقت از طلافروشی ها ارائه کرد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: همکاری صنف طلافروشان با نیروی انتظامی در سایه تعاملات خوبی وجود دارد و به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود و امیدواریم با توجه به اجرای تدابیر پلیس، شاهد سرقت از طلافروشی‌ها و ایجاد خسارت مالی و روانی به شهروندان و اعضای این صنف نباشیم.

او، برای پیشگیری از سرقت، به اعضای صنف طلافروشان توصیه کرد: طلافروشان علاوه بر در‌های شیشه‌ای ضدگلوله و ضدضربه باید از کرکره و در‌های ضد سرقت و اتوماتیک و همچنین از ریموت برای کنترل ورود و خروج مشتریان استفاده کنند تا سارقان نتوانند نقشه هایشان را به راحتی عملی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: طلافروشان باید از قرار دادن گاو صندوق در معرض دید جدا خودداری کنند و آن را در مکانی قرار دهند که قابل مشاهده نباشد.

سرهنگ مراد صارمی تصریح کرد: طلافروشی‌ها باید برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی از سوی مشتری نماها، از تجمع آن‌ها در مغازه جلوگیری کنند و در مواقع شلوغ، تعداد محدودی را بپذیرند تا دستبرد به روش کش روی از سوی سارقان صورت نگیرد.

او بیان کرد: صاحبان طلافروشی‌ها اگر علاوه بر فاکتور، از اموال و اشیای گران قیمت عکس داشته باشند و مدارک را در جای مخصوص قرار دهند در صورت بروز سرقت، می‌توانند به پلیس برای ردیابی و شناسایی اموال سرقت شده کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اضافه کرد: با مقاوم سازی مغازه‌ها و استفاده از شیشه‌های مقاوم، از ورود سارقان به داخل مغازه جلوگیری کنید.

سرهنگ مراد صارمی گفت: نصب دوربین مدار بسته در مغازه‌ها و کنترل آن از لحاظ کیفیت، باعث می‌شود در صورت سرقت، پلیس در اسرع وقت سارقان را شناسایی و دستگیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار