نحوه خرید چادر مسافرتی + آموزش

بهار و عید و تابستان در راه است برای عید نوروز و تابستان جهت خرید چادر مسافرتی انتخابی دارید؟

چادربه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، راهنمای خرید چادر مسافرتی : بهار و عید و تابستان در راه است برای عید نوروز و تابستان جهت خرید چادر مسافرتی انتخابی دارید ؟ چه نوع چادر مسافرتی برای این ایام مناسب فصل گردش و تفریح و لذت بردن از طبیعت نزدیک است آیا چادر مسافرتی خود را هنوز تهیه نکردید ؟ عجله نکنید تهران اینتکس سایت رسمی شرکت اینتکس و نمایندگی و تولید کننده انواع و اقسام چادر های سفری کمپینگ ایرانی و اتوماتیک و میله ای یا عصایی است که میتوانید برای خرید به سایت اینتکس مراجعه کرده و بهترین محصولات روز را مشاهده و خریداری نمایید قیمت های این فروشگاه به دلیل نزدیک شدن به فصل بهار و سال نو با تخفیف ۵۰ درصدی نصف قیمت بازار عرضه میشود پس حالا عجله کنید و زودتر چادر مسافرتی ایده آل خود را خریداری کنید این سایت بهترین و ارزانترین مدل های چادر مسافرتی ۴ نفره و چادر سفری ۱۲ نفره و انواع چادر مسافرتی FIT TENT را به شما عزیزان و برای شما خوبان در اختیار دارد که میتوانید برای سفارش اینترنتی آن به سایت www.tehran-intex.com مراجعه کنید.

چادر مسافرتی وسیله ای کاربردی و ضروری در هنگام مسافرت های دوستانه و خانوادگی است برای راحتی بیشتر استفاده از آنها و سهولت در حمل و نقل و نصب آنها باید چند نکته را یاد آوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید در تهیه و خرید آن راحت تر و بهتر بتوانید تصمیم بگیرید پس با ما همراه باشید و در سایت تهران اینتکس راهنمای خرید چادر مسافرتی را مطالعه بفرمایید راهنمای سفر با چادر مسافرتی اگر شما نیز یکی از علاقمندان به سفر هستید می دانید که در دنیای مروز با افزایش هزینه های زندگی یکی از پارامتر های مهمی که میزان هزینه شما در زمان سفر را افزایش داده مربوط به اقامت شما در شهر های مختلف است.

نحوه خرید چادر مسافرتی + آموزش

به همین دلیل بوده که برای تجربه یه یک صرفه اقتصادی با کاهش چشمگیر هزینه ها ما به شما استفاده ار چادر مسافرتی را توصیه می کنیم. در عصر حاضر تنوع بالایی از چادر های مسافرتی طراحی شده به نوعی که هر فرد با توجه به علاقه و بودجه اقتصادی خود در کنار مقصد مدنظر برای تفریح می تواند یک چادر مسافرتی مناسب را انتخاب کند. در این مطلب قصد داریم یک راهنمای جامع سفر با چادر مسافرتی را که بر گرفته از تجربه شخصی بوده برای استفاده شما به اشتراک بزاریم. پس با دنبال کردن موارد مهم و قابل توجه زیر می توانید در نوروز امسال تعطیلاتی متفاوت را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه نمایید. انتخاب چادر مسافرتی الف. وزن چادر مسافرتی ب. اندازه چادر مسافرتی ج.بخش های مختلف چادر مسافرتی د.قیمت چادر مسافرتی خرید چادر مسافرتی انتخاب چادر مسافرتی چادر های مسافرتی انواع مختلفی از جمله چادر مسافرتی گنبدی ، چادر مسافرتی اتوماتیک ، چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی پیاده روی ، چادر مسافرتی اتقاق دار ، چادر مسافرتی بادی ، چادر مسافرتی میله ای و.... دارند. شما با توجه به تعداد نفرات می توانید محصولی مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال چادر مسافرتی کوچک و سبک برای سفر های یک یا دو نفره توصیه می شوند.

از طرفی با توجه به اب و هوایی مقصد مد نظر خود نیز می‌توانید یک محصول را خریداری کنید. مثلا برای مناطق معتدل معمولا چادر مسافرتی گنبدی قابل استفاده هستند. به طور کلی در زمان انتخاب چادر مسافرتی چهار نکته وزن، اندازه، ساختار و قیمت حائز اهمیت است. الف. وزن چادر مسافرتی عامل بسیار مهم در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به وزن بدنه آن است. به عنوان مثال اغلب چادر مسافرتی‌های فنری سایز کوچک دارای وزن بدنه بین ۵/۱ تا ۵/۳ کیلوگرم هستند.
نحوه خرید چادر مسافرتی + آموزش
 

در نگاه اول این میزان وزن بدنه بسیار ناچیز بوده اما در زمان طبیعت گردی و پیاده روی در مسافت های بالا و چندین کیلومتری این میزان وزن چادر مسافرتی برای حمل مداوم واقعا دردناک خواهد بود.

اغلب بر روی بدنه چادر مسافرتی یک لیبل نصب شده که میزان وزن بدنه بر روی آن ذکر شده است. اگر چادر مسافرتی شما فاقد لیبل بوده می توانید میزان وزن بدنه محصول را تخمین بزنید. پس توجه داشته باشید برای پیاده روی های طولانی و در زمان حمل لوازم شخصی کمپینگ برای مدت زمان زیاد پارامتر مهم مربوط به میزان وزن چادر مسافرتی خواهد بود.

ب. اندازه چادر مسافرتی در اغلب فروشگاه های تجهیزات کمپینگ می توانید چادر مسافرتی دونفره را خریداری کنید اما توجه داشته باشید معمولا چادر مسافرتی یک نفره کمیاب است. زیرا به طبع اکثر افراد ترجیح می دهندبه صورت دسته جمعی و یا دسته کم با یک همسفر به نقاط مختلف سفر کنند.

برخی از چادر های مسافرتی دارای ایوان بوده به این صورت که بخش جداگانه ای در مقابل ورودی داشته تا بتوانید کفش های خود را بعد از یک پیاده روی طولانی در این محل قرار دهید. به علاوه این فضا موجب افزایش فضای داخلی چادر مسافرتی شده و محلی مناسب برای قرار دادن تجهیزات کمپینگ همراه شما مانند کوله پشتی و صندلی و... است.

افراد بلند قد در زمان خرید چادر مسافرتی در زمان انتخاب چادر مناسب نیاز به توجه درباره ابعاد و مخصوصا ارتفاع چادر مسافرتی داشته تا در زمان رفت و امد مجبور نباشد خم شده یا در زمان خواب پاهای آن ها از فضای داخلی محصول خارج شود. البته توجه داشته باشید در زمان طبیعت گردی و سفر های خرج شهر از چادر مسافرتی فقط در زمان خواب و یا هنگام بارندگی استفاده خواهد شد. ج. بخش های مختلف چادر مسافرتی پایه های چادر مسافرتی در واقع همان اسکلت اصلی بدنه بوده که موجب استحکام ساختار آن شده است. نسل جدید چادر های مسافرتی دارای سازه هایی از نوع فایبرگلاس ، سبک ، نازک و انعطاف پذیر هستند.

نحوه خرید چادر مسافرتی + آموزش

این نوع پایه ها نسبت به نمونه قدیمی تر دارای مزیت هستند. به این صورت که به راحتی و کاملا اتومات راه اندازی شده و توسط طناب و میخ بر روی سطح زمین ثابت باقی می مانند. این نوع پایه ها جدید اغلب از طول عمر بالاتری نسبت به نمونه های قدیمی برخوردار بوده به طوری که می توان گفت پایه های چادر های مسافرتی جدید تمایلی به خم شدن و شکسته شدن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. پوشش دوم چادر مسافرتی در واقع یک لایه بیرونی بوده که قسمت داخلی چادر مسافرتی را از باد ، باران و ... محافظت می کند. چادر های تک لایه در واقع فقط همان پوشش خارجی محصولات هستند که به ساختار چادر مسافرتی قابلیت ضدآب بودن بخشیده اند.

در چادر های مسافرتی دوپوش از یک پوشش اضافی و یک بدنه اصلی تشکیل شده به صورتی که پوشش دوم با فاصله ای معین نسبت به بدنه اصلی متصل می شود. این نوع طراحی ظاهری موجب شده تا در زمان بارندگی آب به فضای داخلی محصول نفوذ نکند. زیرا آب به پوشش اضافی رسیده و به راحتی و کاملا مستقیم به سطح زمین سرازیر می شود. در چادر های مسافرتی ارزان پوشش اضافی و بخش کف همگی در یک روکش بدنه اصلی ادغام شده اند. به همین دلیل بوده که این نوع چادر ها در اثر استفاده در مناطق بارانی ممکن است بر روی بدنه داخلی رطوبتی احساس شود. در حالی که شما در حال خواب هستید ، هوای داخل چادر از گرما و تنفس بدن شما گرم می شود.

از آنجا که قسمت داخلی چادر از بیرون گرمتر است، بخار آب موجود در هوا که در آن بیرون می کشیم ، به شکل قطرات زیادی از سطوح اطراف ما می چسبد. بیشتر رطوبت روی کیسه داخلی متراکم باقی می ماند. تهویه چادر به از بین بردن این رطوبت کمک می کند ، اما این باعث کاهش دما در چادر می شود. راه حل این یک چادر داخلی است - یک لایه نازک و تنفس از پارچه که زیر پوشش دوک می نشیند. رطوبت از این لایه عبور کرده و به شکل قطرات روی پوشش دوم نشسته می شود و قسمت داخلی چادر را خشک می کند.

چادرهای تک لایه دارای یک لایه داخلی نیستند بلکه فقط از یک روکش تشکیل شده است ، بنابراین پس از یک شب که در چادر گذراند ، دیواره های داخلی با قطرات پوشانده می شوند. کف چادر مسافرتی معمولا از جنس بدنه بسیار خشن تهیه شده تا دچار پارگی نشود. لبه های بخش داخلی مقداری بالا بوده تا مانع از ورود آب باران به بخش داخلی شود. البته این بخش به قدر ضخیم نبوده تا شما را از خشن بوده سطح زمین و یا سرما محافظت کند.

توصیه می‌کنیم در زمان اردو زدن داخل طبیعت حتما از تشک بادی کمپینگ اینتکس استفاده کنید. زیرا این تشک بادی استاندارد مانند یک پد عایق عمل کرده و می‌توانید خوابی راحت در طبیعت را تجربه نمایید. د. قیمت چادر مسافرتی چادر مسافرتی فنری اغلب با قیمت در بازه ۳۰۰۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰۰۰ تومان ۳۰ یافت می‌شود. چادر مسافرتی مانند مدل فنری در زمین‌های مختلف و در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار عالی بود. اگر می‌خواهید چیزی با کیفیت بهتری انجام دهید، برای کمپینگ در زمین‌های کوهستانی و در شرایط شدید آب و هوایی، آماده باشید تا مبلغ بسیار بالاتری را خرج کنید.

در این بین ما به شما چادر های مسافرتی عصایی و اتومات را توصیه می کنیم. اغلب این نمونه ها ساختاری دوپوش با امکانات جانبی متنوع داشته و به صورت تخصصی برای شرایط زندگی در طبیعت تولید شده اند. اما اگر سالانه دو بار به کمپینگ بروید ، هر بار برای چند روز ، ارزانترین چادر مسافرتی بیشتر از سایر نمونه های موجود در بازار برای شما کاربرد دارد.

خرید چادر مسافرتی چادر مسافرتی در حال حاضر داخل کارخانه های داخل کشور تولید شده تا از طریق شرکت های بزرگ بین المللی تولید و به داخل ایران وارد می شود. توجه باشید از تمامی نمونه های تولید شده خارجی ، انواع مشابه داخلی از آن چادر مسافرتی ها در بازار یافت می شود. اما به دلیل استفاده از این تجهیزات سفری در شرایط اب و هوایی مختلف نیاز به مشاهده تنوع بالای محصولات بوده تا بتوانید یک نمونه ایده آل را برای خرید چادر مسافرتی انتخاب کنید.

نمایندگی رسمی شرکت اینتکس در ایران یک مجموعه کامل با دارا بودن تنوع بالای محصولات و تجهیزات کوهنوردی و سفری بوده و به شما برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی مناسب کمک خواهد کرد. این مجموعه بزرگ از تولیدی چادر مسافرتی در داخل ایران برخوردار بوده و همچنین دارای مجوز انحصار واردات چادر مسافرتی به داخل کشور از سراسر دنیا است.

با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید با توجه به نیاز خود و با یک تخفیف ویژه چادر مسافرتی اورجینال را به صورت فابریک و با طول عمر بالا خریداری نمایید. تشک بادی تشک ها بستر های مناسبی برای خوابیدن هستند تا افراد بتوانند برای استراحت کردن خود در طول شبانه روز از شر زمین خشک و سفت راحت شوند تا با احساس راحتی بیشتر شب را سحر کنند . از این رو می توان گفت تمامی مردم دنیا در هر نقطه از زمین از یک تشک و یا تخت برای استراحت کردن استفاده می کنند . از این رو حتی بسیاری از شرکت ها اقدام به تولیدات تشک هایی به مراتب نرم تر و راحت تر کرده اند تا مردم با تهیه آن ها خواب راحت تری را داشته باشند.

تشک های پشمی از نمونه تشک های سنتی هستند که در قدیم از آن ها استفاده می شد و در حال حاظر طرفدارانی نیز دارد ، اما در ادامه تشک های ابری نیز روی کار آمدند که با استفاده از آنها بر روی تخت ها به مراتب بستر ها نرم تر و راحت تر شدند . اما با پیشرفت تکنولوژی تشک هایی با عنوان تشک بادی طراحی شدند که تحولی بزرگ در این نوع از بستر های خواب ایجاد کرد و به سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت . استخر بادی استخر بادی اینتکس و استخر های بادی کودک بزرگ و کودکان نیز یکی دیگر از تولیدات و ساخته های شرکت اینتکس است که با ظواهر مختلف و سایز های بزرگ و کوچک عرضه میشوند و یکی از بهترین ابزار های آبی بادی تفریحی برای بچه ها در فصول گرما و تابستان است که با تازگی وارد بازارهای جهانی و راهی منازل مردم در اقسا نقاط جهان شده است رنگ های بسیار جذاب، اشکال مختلف و شاد روی بدنه استخر های بادی آنها را به محصول ویژه و کاربردی تبدیل نموده است که میتواند برای هر شخصی با هر سنی مخصوصا کودکان بسیار جذاب و خوشایند باشد با وجود استخر بادی اینتکس در عصر جدید دیگر کسی به فکر ساخت استخر در ویلا و منزل خود نخواهد افتاد زیرا با قیمت ارزان و به صرفه میتواند یک استخرآبی بادی زیبا را برای خود و افراد خانواده خود خریداری کنند.

از استخر بادی اینتکس میتواند در اپارتمان ها و منازل مسکونی برای حتی در داخل حمام استفادعه نمایید و آنرا به وسیله پمپ باد در از هوا کرده و در کمتر از ۲ دقیقه یک استخر بادی بزرگ با گنجایش آب زیادی را راه اندازی و نصب نمایید استخر بادی به دو دسته تقسیم میشوند استخر بادی کودک و استخر بادی ایزی ست خانوادگی که جزو استخر پیش ساخته و سیار و متحرک میباشند که معمولا ویلاسازان از آن برای گذاشتن استخر روی ویلای خود و فروش آن به خریداران خود استفاده می نمایند تشک بادی تشک های بادی همانطور که از نامشان مشخص است محصولاتی بادی هستند که دارای یک بدنه اصلی بوده که دارای مخازنی برای باد شدن هستند و با باد شدن مخازن ، راه اندازی شده و قابل استفاده می شوند . تشک های بادی دارای ساختار بسیار عالی و مقاوم هستند و به همین دلیل طول عمر نسبتا زیادی دارند اما از آن جا که بادی می باشند نیاز است تا همواره از آن ها به درستی استفاده کرد و همچنین در نگهداری آن کوشا بود.

تشک های بادی برخلاف انتظارات برخی معتقدین دارای ساختار درونی و بیرونی مقاومی هستند و می توانند وزن های بسیار بالا را تحمل کنند . از مهم ترین ویژگی های یک تشک بادی می توان به آرگونومی ساخت بسیار عالی آن ها و طراحی زیبا و با کیفیت آن ها اشاره کرد که همین موضوع نیز باعث شده است تا تشک های بادی را در دسته تشک های طبی و مناسب برای خواب ببینیم. طراحی تشک های بادی تشک های بادی نیز به مانند سایر تشک ها به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده اند و دارای ابعاد متنوعی هستند.

شما می توانید به نسبت نیاز خود به راحتی تشک های بادی یک نفره یا دو نفره خریداری کنید. نکته قابل توجه در ابعاد تشک های بادی این است که تمامی آن ها از طول و عرض استانداردی برخوردار هستند و هیچگاه مساحت آن ها برای استفاده بزرگسالان کوچک نخواهد بود . طراحی های ظاهری و رویه تشک های بادی همچنین متفاوت و متنوع است که می توانید به نسبت سلیقه خود آن ها را خریداری کنید . به عنوان مثال شما می توانید تشک های بادی را خریداری کنید که دارای بالش سرخود است و یا ساختار تا شو دارند.

همچنین تشک های بادی با سطوح مواج مختلف و دارای لبه های بادی طراحی شده اند که می توانید آن ها را نیز خریداری کنید. مزایای تشک بادی تشک های بادی علاوه بر ساختار مقاوم و سطح طبی و بسیار راحتی که دارند دارای ویژگی ها و مزیت های دیگری هستند که به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.


از مهم ترین ویژگی های تشک های بادی می توان به جنس بدنه آن و ویژگی های خوب آن اشاره کرد. بیشتر تشک های بادی با کیفیت و اورجینال از جنس pvc ساخته شده اند به همین دلیل در برابر رطوبت ها و وزن های بسیار بالا مقاوم هستند ، قدرت کشسانی بالای پی وی سی و همچنین خاصیت ضد آبی آن باعث شده است تا حتی از این تشک های بادی بر روی اب و حتی در کنار سواحل استفاده کرد زیرا با خیس شدن آسیبی نمیبینند . اما بهتر است پس از هر بار استفاده از تشک های بادی بر روی آب ، آن ها را به خوبی خشک کنید . این جنس همچنین از مواد غیر شیمیایی و سمی تولید شده است به همین دلیل حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند و سازگار با محیط زیست است.

به دلیل اینکه بیشتر حجم تشک های بادی را باد تشکیل می دهد و تنها بخش بدنه آن دارای جرم است ، وزنشان بسیار سبک است و عمدتا وزنی کمتر از 3 یا 4 کیلوگرم را دارند که حتی برخی از نمونه های سفری و کمپینگ آن وزنی کمتر از 1 یا 2 کیلوگرم را دارند ، همچنین حجم بسته بندی آن ها نیز بسیار کم است و به همین واسطه شما می توانید به سهولت تشک های بادی کمپینگ و حتی خانگی خود را به سفر ببرید و در هر لحظه از آن ها استفاده کنید . تشک های بادی به دلیل ارتفاع کمی که دارند قابل استفاده در چادر های مسافرتی نیز هستند تا بدین ترتیب حتی در سفر ها و در صورت اسکان در محیط های بیرون از داشتن یک تشک نرم و راحت لذت ببرید.

تشک های بادی عمدتا بدون پمپ باد سرخود طراحی می شوند به همین دلیل شما می توانید با خرید پمپ باد دستی ، بدون نیاز به جریان برق تشک بادی خود را در محیط های بیرون از خانه و طبیعت راه اندازی و استفاده کنید.

توصیه از آن جا که محصولات بادی تقلبی یا درجه دو نیز در بازار ها وجود دارد بهتر است تا تشک های بادی خود را از برند ها و نمایندگی های معتبر فروش تشک بادی خریداری کنید تا با اطمینان خاطر از تشک بادی خود استفاده کنید.

از بهترین برند های تشک بادی می توان به تشک بادی اینتکس ، تشک بادی بست وی ، تشک بادی جیلونگ ، تشک بادی اتک سیتی ، تشک بادی ایربد و ... اشاره کرد که در راس آن ها تشک های برند اینتکس و بست وی هستند که بهترین تشک های بادی را دارند . فروشگاه اینتکس تهران ، بزرگترین فروشگاه تشک بادی در ایران است که می توانید انواع تشک بادی اورجینال خود را با نازل ترین قیمت به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
سلام قیمت چنده
آخرین اخبار