باز هم استقبال کم از فیلم‌های کوتاه و مستند فجر ۳۸/ تغییر سانس هم نتیجه نداد

به نظر می‌رسد امسال هم مانند دوره‌های گذشته جشنواره فیلم فجر، استقبال کمی از فیلم‌های کوتاه و مستند شود.

باز هم استقبال کم از فیلم‌های کوتاه و مستندبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین شب از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با استقبال کم از فیلم کوتاه و مستند به پایان رسید.

این در حالی است که ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره پیش از آغاز این رویداد اعلام کرد، بر خلاف دوره گذشته سانس اکران فیلم کوتاه و مستند به جای سانس نخست، در سانس پایانی خواهد بود تا افزایش مخاطب را به همراه داشته باشد.

شنبه ۱۲ بهمن ماه و در نخستین شب جشنواره فجر، با پایان اکران فیلم‌های سینمایی، بسیاری از اهالی رسانه و منتقدان پردیس ملت را ترک کردند و مانند دوره‌های گذشته اقبالی به آثار مستند و فیلم کوتاه نشد. فقط سالن شماره یک پردیس ملت به اکران این بخش اختصاص داشت که بیشتر صندلی‌های آن هم خالی از مخاطب بود.

پیش از این بسیاری از کارگردانان فیلم کوتاه و فیلم‌های مستند حاضر در جشنواره نسبت به ساعت اکران بخش فیلم کوتاه و مستند اعتراض کرده بودند.

بسیاری از اهالی هنر و رسانه خواستار قرعه کشی برای ساعت اکران آثار این بخش بودند و پیش بینی این کم اقبالی را می‌کردند. به این ترتیب به نظر می رسد، تغییر ساعت اکران آثار کوتاه و مستند از سانس ابتدایی به انتهایی تغییری در میزان استقبال از آن‌ها ایجاد نکرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار