ویزیت و واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی شهرستان اسلام آبادغرب

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام اباد غرب از ویزیت و واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

 واکسیناسیون رایگان به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قاسمی  رئیس دامپزشکی شهرستان اسلام اباد غرب  ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام، شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام اباد غرب به ارائه خدمات رایگان به روستاییان این شهرستان اقدام کرده است.


او با اشاره به انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی در روستای سراب هرسم دهستان حمیل از توابع شهرستان اسلام اباد غرب با مشارکت جهاد کشاورزی شهرستان در نخستین روز ایام الله دهه مبارک فجر گفت: واکسیناسیون ‌رایگان ‌تب‌برفکی ‌دام‌ و هاری ‌سگ ‌و لمپی‌اسکین ‌‌گاو در روستای سراب ‌هرسم ‌توسط‌ اکیپ‌ مایه‌کوبی ‌دامپزشکی‌ شهرستان انجام‌گرفت. ضمن‌اینکه‌ واکسیناسیون ‌تب‌برفکی ‌دام‌ سبک ‌شهرستان ‌‌از قبل ‌آغاز ‌شده ‌و تا‌ پایان ‌سال کلیه ‌دامها علیه‌ این ‌بیماری ‌واکسینه ‌خواهند شد.


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام اباد غرب ارائه مشاوره های درمانی در راستای فعالیت های دامپروری و پرورش طیور به روستائیان را از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان عنوان کرد و افزود: این اقدامات در راستای رسالت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری های دامی انجام می گیرد.


قاسمی بیان داشت: اکیپ درمانی اعزامی به روستاها طی ایام دهه مبارک فجر با مراجعه به روستاها اقدام به ویزیت رایگان دام ها می کنند و این اقدامات تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار