حیدری: اطلاعی از انتخابم برای قضاوت دربی ندارم

داور فوتبال کشورمان گفت: تاکنون ابلاغیه قضاوت دربی ۹۱ را دریافت نکرده ام و اطلاعی از قطعی شدن این امر ندارم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که از صبح امروز(یکشنبه) مباحثی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت شهرآورد ۹۱ پایتخت که قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۷ بهمن برگزار شود مطرح شده است اما این داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

حیدری در این گفت و گو اظهار داشت: من هم از طریق رسانه ها شنیده ام که بار دیگر برای قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال انتخاب شده ام و تاکنون ابلاغیه ای دریافت نکرده ام. خودم هم منتظر هستم اگر چنین بحثی از سوی کمیته داوران قطعی شده است به من اطلاع بدهند.

او افزود: اجازه بدهید تا عصر امروز بحث قضاوت دربی را پیگیری کنم و پس از آن پاسخگو خواهم بود. شاید بحث انتخاب من گمانه زنی رسانه ها باشد و کمیته داوران تاکنون چنین تصمیمی نگرفته باشد.

او درباره اینکه در صورت قطعی شدن انتخابش به عنوان داور دربی آمادگی روحی لازم برای قضاوت بازی را دارد یا خیر گفت: من پیش از این هم در دربی تهران قضاوت کرده ام و اگر اکنون هم بحث انتخابم قطعی شود تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد و قضاوت عادلانه انجام می دهم.


بیشتر بخوانید: تغییر سیستم یحیی برای دربی/ بشار می‌آید؟


حیدری سابقه داوری دربی ۸۵ که در دور رفت لیگ هفدهم برگزار شد و با تک گل علی علیپور به سود پرسپولیس به اتمام رسید در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Thailand
ناصر یزدیان
۰۸:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
پرسپولیس 4
استقلال 0
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
توی اون بازی پنالتی واضح سهرابیان روی علیپور رو که همه کارشناسا هم تاییدش کردند رو نگرفتی امیدوارم این یکی دربی لااقل بدون اشتباه قضاوت کنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲۳
۰۹:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
حیدری ما طرفدارای پرسپولیس فقط میخوایم عادلانه قضاوت کنی
آخرین اخبار