اکران ۱۳ فیلم سی و هشتمین جشنواره فجر

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد اروند گفت: ۱۳ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما مهر آبادان اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد اروند روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سالن همایش منطقه آزاد اروند گفت: ۱۳ فیلم‌ در ۲ بخش از جمله ۶ فیلم سودای سیمرغ و هفت فیلم در بخش نگاه نو  از  ۱۵ تا ۲۲ بهمن برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شوند.

او ادامه داد: علاوه بر این پنج فیلم کوتاه در بخش پروانه و سیمرغ کودک نیز در ایام دهه فجر در آبادان اکران می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد اروند افزود: تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره از فردا در گیشه سینما مهر آبادان و یا مراجعه به سایت Ubelit.com  امکانپذیر است.

طمیمیان گفت: فیلم‌های سینمایی تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف، ,کشتارگاه از عباس امینی، خوب، بد،جلف از پیمان قاسمخانی، لباس شخصی از امیرعباس ربیعی، دشمنان به کاگردانی علی درخشنده، مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، روز بلوا اثری از بهروز شفیعی، روز صفر از سعید ملکان، من می‌ترسم ساخته بهنام بهزادی و  آتابای به کارگردانی نیکی کریمی در آبادان اکران می‌شوند.

او افزود:فیلم‌های کاتی و ستاره به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داساگر، تورنا۲  ساخته  سیدجواد هاشمی، قطارآن شب از حمیدرضا قطبی، بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری نیز در بخش کودک و نوجوان به نمایش در می‌آیند.

در این آیین از پوستر جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.