بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ بهمن ماه ۹۸؛

باند سرقت اماکن خصوصی در چالوس متلاشی شد/ دستگیری اعضای باند سارقان منزل در محمودآباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۴ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقان را که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت می‌کردند، شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان چالوس و ۲ فقره سرقت در شهرستان کلاردشت اعتراف کردند.

انهدام باند سارقان منزل با ۱۹ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی سرقت منزلی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و سرنخ‌های به دست آمده از محل وقوع سرقت، به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر شد.

سرهنگ حسین زاده افزود: متهمان با اجاره منزلی در شهرستان محمودآباد، ضمن سرقت منزل و اماکن خصوصی این شهرستان اقدام به دپوی اموال سرقتی و فروش آن به یک مالخر اموال سرقتی در شهرستان آمل می‌کردند که در ادامه این عملیات فرد مالخر نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

او از توقیف یک خودروی وانت مزدا متعلق به متهمان در این ارتباط خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به ۱۹ فقره سرقت منزل و تجهیزات ساختمانی در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع کشاورزی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر، موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در مناطق حاشیه‌ای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۳ پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شد و موضوع در دست بررسی است.

کشف ۳۸ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۸ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و در این شهرستان اعتراف کردند.

او از دستگیری ۷۹ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و افزود: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۵ عامل افیونی در این شهرستان دستگیر و در مجموع یک کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر و ۵۱۰ عدد قرص روانگردان از این افراد کشف شد.

شاه نظری از دستگیری ۵۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان نیز خبر داد و گفت: این افرادی برای درمان به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

او توقیف ۸۴ خودرو و ۴۴ موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نداشتن مدارک و گواهینامه و همچنین مزاحمت برای نوامیس مردم را از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار