پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع برق در مهرستان افتتاح شد

مدیر شبکه توزیع برق مهرستان گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه برق این شهرستان با اعتبار یک میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع برق در مهرستان افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی ریاحی مدیر شبکه توزیع برق مهرستان اظهار داشت: این طرح در راستای رفع افت ولتاژ، کاهش خاموشی و پایداری شبکه‌های برق در محله‌های عباس آباد، شاشکی، نوک آباد پایین و خیابان طالقانی مهرستان انجام شد.

او  ادامه داد: اصلاح شبکه برق، اضافه کردن ترانس جدید، تبدیل شبکه سیمی به کابلی از جمله اقدامات انجام شده در این مناطق بوده است.

مدیر شبکه توزیع برق مهرستان گفت: از سال ۹۵ رویکرد جدیدی در بهبود شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان و قرار دادن ولتاژ مناسب در این استان اتخاذ شده است.

او  بیان کرد: سالانه مناطقی که دچار افت فشار برق هستند رصد و شناسایی شده و در خصوص بهبود شرایط آنها برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی انجام می‌شود.

ریاحی با بیان اینکه امیدواریم در تابستان سال ۹۹ از کمترین میزان افت ولتاژ برق برخوردار باشیم افزود: طرح و پروژه‌های بسیاری در حوزه افزایش ولتاژ برق با اعتبار بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان در شهرستان مهرستان دست اقدام است.

 مهرستان با دارا بودن چهار دهستان، ۲ بخش مرکزی و یک شهر در ۴۵۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.