کلنگ زنی بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در شهرستان کبودراهنگ همزمان با ایام الله دهه فجر

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: در ایام الله دهه فجر، ۱۰۹ پروژه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

کلنگ زنی بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی در شهرستان کبودراهنگ همزمان با ایام الله دهه فجرحجت الله مهدوی فرماندار شهرستان کبودراهنگ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر، ۱۰۹ پروژه عمرانی در شهرستان کبودراهنگ کلنگ زنی می‌شود افزود: اعتبار این طرح‌ها ۵۴ میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه دهه فجر امسال مقارن با گام دوم انقلاب است ادامه داد: همه طرح‌هایی که کلنگ زنی و افتتاح می‌شود، شاخص و مهم هستند.

فرماندار کبودراهنگ در خصوص انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: ۵۷ نفر از آقایان و ۶ نفر از بانوان برای انتخابات ثبت نام کرده بودند که سه نفر انصراف دادند و تعدادی هم بر اساس قانون هیئت اجرایی و هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شدند ۲۲ بهمن ماه به صورت رسمی اسامی نهایی اعلام خواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه انتخابات در یک فضای امن، قانونمند و سالم و بی طرفانه برگزار خواهد شد، افزود: فرمانداری با تمام امکانات آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.