طرح کوچه میزین افتخاری حرکتی الگوبخش در جامعه اسلامی/ ترویج فرهنگ شهادت موجب دوری از گزند دشمنان است سردار

فرمانده سپاه عاشورا طرح کوچه میزین افتخاری را که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز صورت گرفته است، حرکتی الگوبخش در جامعه اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا  در مراسم آغاز نصب تابلو‌های طرح کوچه میزین افتخاری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر از شهرداری تبریز به خاطر اجرای این طرح قدردانی کرد.

او طرح کوچه میزین افتخاری را دارای چند شاخصه ارزشمند دانست و تشریح کرد: اولین موضوع این است که در دین ما شهید و فرهنگ شهادت دارای میراثی گران بها است و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کسی است که نهضت شهادت را ترویج کرده است.

او ادامه داد: شاخصه دوم این تابلو‌ها این است که در کشور ما نماد و تندیس شهدا جایگاه ویژه‌ای دارد و هر اقدام برای معرفی آنان یادگاری ارزشمند است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون شهدا است، افزود: فرهنگ شهادت هرقدر در جوامع مخصوصا در جامعه اسلامی رواج پیدا کند، به همان اندازه از گزند حوادث دشمنان در امان خواهیم ماند.

او معرفی اهداف و آرمان‌های شهدا را یکی از مهم‌ترین روش‌های زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت عنوان کرد و افزود: نصب تابلو‌های طرح کوچه میزین افتخاری و اضافه شدن این تابلو‌ها به مبلمان شهری می‌تواند در معرفی شهدا و آرمان‌های ایشان به نسل جوان تاثیرگذار باشد.

سردار عابدین خرم ابراز امیدواری کرد که طرح کوچه میزین افتخاری به عنوان یک حرکت الگوبخش در جامعه اسلامی به ویژه شهر تبریز تداوم یابد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.