تولید تله فیلم « من و خودم یهویی» در صدا و سیمای مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای زنجان به اتفاق تنی چند از معاونین و مدیران مرکز با حضور در پشت صحنه تله فیلم «من و خودم یهویی» ضمن بازدید، در جریان روند تصویربرداری این فیلم تلویزیونی قرار گرفت.

تولید تله فیلم « من و خودم یهویی»به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،لطیفی مدیرکل صدا و سیمای زنجان در جمع عوامل و بازیگران این تله فیلم، تولید برنامه‌های فاخر را عامل مهمی در جهت کسب رضایت مخاطبان و اشتغال جامعه هنری استان دانست.

رئیس رسانه استانی پرداخت به موضوعات مهم و اساسی جامعه در قالب طنز را از جمله محور‌های برنامه سازی رسانه استانی دانست که با اقبال مخاطبان مواجه شده است.

او فرهنگ بومی و هنر‌های دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن‌هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است.

 لطیفی پرداخت غیرمستقیم به صنایع دستی استان مانند صنعت سنتی مسگری، چارق دوزی و ملیله سازی در کنار بهره گیری از هنرمندان باتجربه بومی را از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم و اصلی در این تله فیلم، پرداخت ظریف و هنرمندانه به موضوع مهم کم آبی و مصرف صحیح و بهینه منابع آب و دغدغه این موضوع برای آیندگان، با نگاه فانتزی می‌باشد، اظهار داشت: این تله فیلم از مصوبات مرکز سیمای استان‌ها بوده و به سفارش این مرکز در حال ساخت می‌باشد که قرار است تا پایان بهمن ماه سالجاری برای پخش آماده شود.

تله فیلم من و خودم یهویی، داستان طنز فردی بنام صفرعلی است که در اواخر دوره قاجاریه درصدد سفر در تاریخ با استفاده از ماشین زمان است. صفرعلی که در زمانه خود بزرگترین مشکل را کم آبی و خشکسالی می‌داند سوار بر ماشین زمان به سال ۱۳۹۸ می‌رسد و .. اتفاقاتی رقم می‌خورد که تماشای این تله فیلم را برای مخاطبان جذاب خواهد کرد. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.