دیدار رییس بنیاد مستضعفان با آیت الله نورمفیدی

رییس بنیاد مستضعفان کشور با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آقای فتاح که امروز به گلستان آمده است در اولین برنامه کاری خود با آیت الله نورمفیدی دیدار کرد.

قرار است امروز ۷ هزار سند زمین‌های مصادره شده توسط خاندان پهلوی به مالکان اصلی آن‌ها در استان‌های گلستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی اهدا گردد.

مراسم متمرکز این برنامه در گرگان با حضور آقای فتاح برگزار می‌شود.
 
آیت الله نورمفیدی در دیدار با مهندس سید پرویز فتاح از او خواست بنیاد مستضعفان تکلیف مالکیت زمین‏های کشاورزی گلستان که در اختیار این بنیاد است را مشخص کند، این کار کمک بزرگی به کشاورزی و رونق تولید خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: در ابتدای انقلاب شاید در چگونگی مصادره زمین‏های کشاورزی منطقه، دقت لازم صورت نگرفت، بخش بسیار زیادی از این زمین‏ها در اختیار امرای ارتش و وابستگان دربار بود که باید مصادره می‏شد، اما بخش دیگری مربوط به افرادی بود که صرفاً فعالیت اقتصادی و کشاورزی می‏کردند و امروز انتظار است بنیاد مستضعفان با توجه و دقت بیشتر به این موضوع بپردازد، بنده سالهاست پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم این مسئله زودتر به سرانجام مطلوب برسد و تکلیف مالکیت این بخش از زمین‏های کشاورزی استان روشن شود.

ایشان از رئیس بنیاد مستضعفان خواستند که این مجموعه با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد، طرح‏های استراتژیک و کلان با محوریت بخش کشاورزی را در گلستان انجام دهد تا باعث اشتغال زایی و افزایش تولید و ثروت گردد و از فرصت بسیار خوبی که وحدت ساکنان این استان فراهم کرده، در جهت رونق تولید ملی استفاده مطلوب شود.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد آیت ا... نورمفیدی قول دادند برای اجرای حداقل یک طرح کلان در بخش کشاورزی گلستان اقدامات لازم را انجام دهند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار