مکان بازی تیم‌های فوتسال شهروند و ستارگان مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نهایت رای به برگزاری بازی سوم بین ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال در ۲ دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند. ابتدا ستارگان ورامین و شهروند ساری در بازی رفت که به میزبانی ستارگان در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار شد، به مصاف هم رفتند. این بازی تا اواسط نیمه دوم با ۵ گل به سود تیم شهروند ساری در جریان بود، اما به یک باره کادر فنی تیم ستارگان به خاطر اعتراض به مسائل داوری و همچنین حاشیه هایی که در کنار زمین وجود داشت، تصمیم گرفت تیم خود را از زمین مسابقه خارج کند و بازیکنان این تیم دیگر حاضر به برگزاری ادامه مسابقه نشدند.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری لژیونر شد


از طرفی دیگر این ۲ تیم برای بازی برگشت یک بار دیگر به مصاف هم رفتند. بازی برگشت به میزبانی شهروند در سالن خالی از تماشاگر سید رسول حسینی برگزار شد. هنوز ۱۰ ثانیه از آغاز بازی نگذشته بود که به یک باره اکبر تقوی (سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین) با سعید نجاریان (مدیرعامل باشگاه شهروند ساری) درگیری لفظی پیدا کرد و کار به جایی کشیده شد که دوباره کادر فنی ستارگان تصمیم گرفت به مانند بازی رفت دوباره تیم خود را از زمین مسابقه خارج کند.

قرار است بازی سوم این ۲ تیم در شهر سمنان و بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اما هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: تعویق جام ملت‌های فوتسال آسیا باعث تغییر برنامه‌های تیم ملی شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار