افتتاح چند طرح عمرانی در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد

چند طرح عمرانی در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر قاسمزاده معاونت توسعه و مدیریت ومنابع استانداری آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستانی، هفت طرح عمرانی و خدماتی و تولیدی در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

این طرح ها شامل: افتتاح پروژه‌های مشترک شهرداری تیکمه داش و راهداری بستان آباد و رونمائی از بلوار یک کیلومتری شهید قاسم سلیمانی شهر تیکمه داش با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان

 واحد تولیدی چوپ راش در شهرک صنعتی تیکمه داش با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان که در زمینه تولید انواع تخته سه لای ورنگ کاری تخته سه لای که برای ۲۰ نفراشتغالزایی ایجاد می‌کند افتتاح شد.

 افتتاح واحد تولیدی البسه یکبار مصرف بیمارستانی شرکت سلامت طب با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در شهرک صنعتی تیکمه داش و با اشتغالزایی برای ۳۰ نفر

 افتتاح و توسعه فیلتریگ محیط زیست کارخانه آذرفولاد آسیا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان، که با افتتاح این پروژه مشکل آلایندگی این کارخانه حل شده است.

افتتاح مدرسه شش کلاسه توحید در روستای شیروانه ده با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان

 افتتاح و تجهیزمدرسه شش کلاسه روستای قره با با با اعتباری بالغ دو میلیارد تومان.

 افتتاح مدرسه یک کلاسه روستای کوندوغدی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال

 افتتاح پروزه‌های دهیاری ۱۰ روستا در بخش تیکمه داش چهار میلیارد تومان شامل اسفالت ریزی اجرای سنگ فرش، کانیو، جدول گذاری و دیوار سنگی.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.