معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:نیازمند به مجلس تراز کشور ایران اسلامی در گام دوم انقلاب هستیم.

تحقق گام دوم انقلاب، نیازمند مجلس تراز کشور ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سردار هوشنگ ایرجی معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیازمند به مجلس تراز کشور ایران اسلامی در گام دوم انقلاب هستیم، گفت:بایستی مشارکت بصیرانه و حداکثری در انتخابات  مجلس شورای اسلامی را داشته باشیم.

او اظهار کرد: دهه فجر یادآور حماسه حضور و مجاهدت ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامی است که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.

سردار ایرجی افزود: ما در ده‌های گذشته شاهد جانفشانی سردارن شجاع و انقلابی تربیت شده در مکتب امام راحل بودیم که در دهه ۶۰ شهید چمران و در دهه ۷۰ شهید صیاد شیرازی و در ایام اخیر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی جان خود را تقدیم نظام و ملت کردند.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک شاخص در مکتب اسلامی است، بیان کرد: سردار دل‌ها سرداری شجاع، عارف، ولایت‌مدار و معلم اخلاق بود و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ابعاد شخصیتی او را در پیشبرد اهداف خود مد نظر قرار خواهند داد.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تحقق گام دوم انقلاب، نیازمند مجلسی در تراز کشور ایران اسلامی است، اضافه کرد: با مشارکت بصیرانه و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ناکامی و ناکارآمدی آمریکا و دیگر دشمنان امت اسلام را در این برهه زمانی رقم خواهیم زد.

سردار ایرجی در ادامه ویژگی نماینده مجلس تراز ایران اسلامی را شامل انقلابی بودن، تکلیف گرا، ولایت محور، مردمی، ساده زیست و ... برشمرد و عنوان کرد: رویکرد کشور‌های غربی در خصوص کشور ایران اسلامی، پیشداوری، فشار اقتصادی، چند قطبی سازی و ... است که مردم بصیر ایران با هوشمندی این رویکرد‌های خصمانه دشمنان را بی نتیجه خواهند کرد.

در ادامه سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: در طول عمر ۴۱ ساله انقلاب اسلامی، کشور با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شده و با رهبری امام خمینی (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، امنیت سرزمین بزرگ ایران در بین امت‌های اسلامی و دنیا بی نظیر و نمایان است.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه یک نظام و رژیم بسیار مخوف برای همیشه با رهبری امام راحل و با دستان توانمند مردم ایران سرنگون شد، ادامه داد: افتخار همه ما این است که سرباز امام زمان باشیم و مردم ایران در همه عرصه‌ها امتحان خود را پس داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به وظیفه مهم نیروی انتظامی در تامین آرامش مردم در ایام انتخابات،تاکید کرد: نیروی انتظامی با مأموریت‌های متنوع و بسیار گسترده حداکثر خدمات‌رسانی به مردم را با استفاده از امکانات موجود به عمل آورده و کم و کاستی‌ها نمی‌تواند کوچکترین تاثیری در تأمین آرامش مردم توسط پلیس را داشته باشد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی به عنوان ریاست عقیدتی سیاسی استان ایلام انتخاب و از زحمات چند ساله حجت الاسلام حسن محتشمی تقدیر شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.