استاندار البرز گفت: اعتبارات پروژه‌های دهه مبارک فجر در البرز، نسبت به سال قبل پنج برابر رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه‌های اشتهارد به مناسبت دهه مبارک فجر که روز چهارشنبه با حضور معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور صورت گرفت، گفت: افتتاح ساختمان شهرداری پلنگ آباد را در برنامه داشتیم که تبدیل این روستا به شهر را فراهم کرده و اکنون شاهد پیشرفت و توسعه آن هستیم.

او افزود: امروز ۱۵ سرمایه گذار شاخص به صورت همزمان عملیات اجرایی احداث واحد تولیدی راهبردی و مهم خود را برای کشور در شهرک صنعتی کوثر با اعتباری بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر آغاز کردند.

شهبازی با اشاره به بازدید از روستا‌های کم برخوردار اشتهارد، گفت: یک سالن ورزشی که جزئی از مطالبات کودکان و نوجوانان این روستا بوده است، افتتاح شد.

او افزود: در مجموع استان البرز بمناسبت دهه مبارک فجر ۴۱۵ پروژه آماده بهره برداری است.

استاندار البرز گفت: اعتبارات پروژه‌های دهه مبارک فجر در البرز، نسبت به سال قبل پنج برابر رشد کرده است.

او گفت: امید است با تلاش‌های کارگزاران نظام و همراهی و همدلی مردم، شاهد باشیم که ایران کوچک رشد و توسعه روز افزون داشته باشد.

شهبازی با بیان این که بخش خصوصی در البرز بالنده‌تر از همیشه در حال فعالیت است، گفت: دست همراهی بخش خصوصی را به گرمی می‌فشارم و حضور ارزشمند آن‌ها را غنیمت می‌دانم.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.