پایان مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح با قهرمانی ناجا/ حمایت ویژه ستاد کل از ورزش‌های رزمی در نیرو‌های مسلح

بیست و هشتمین دوره مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح جام شهدای محور مقاومت با قهرمانی تیم کاراته نیروی انتظامی در دو بخش کارکنان پایور و کارکنان وظیفه به پایان رسید.

پایان مسابقات کاراته نیرو‌های مسلح با قهرمانی ناجا/ حمایت ویژه ستاد کل از ورزش‌های رزمی در نیرو‌های مسلحبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیست و هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیرو‌های مسلح با عنوان جام شهدای محور مقاومت گرامیداشت شهید سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به مدت دو روز به میزبانی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان شهید نوژه همدان برگزار شد.

‌این دوره از مسابقات با حضور ۲۹۴ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم از از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در دو بخش کارکنان پایور و کارکنان وظیفه در رشته‌های کاراته آزاد و کاراته کنترلی و کاتا انفرادی برگزار شد.

‌رئیس هیئت کاراته نیرو‌های مسلح در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که ظهر امروز برگزار شد، در ارتباط با بیست و هستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح ورزش‌های رزمی به ویژه کاراته در نیرو‌های مسلح به طور جد پیگیری می‌شود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی با اشاره به جایگاه کاراته در ورزش ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: کاراته همچون دیگر رشته‌های رزمی در نیرو‌های مسلح با عنایت به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر لزوم حفظ و افزایش آمادگی جسمانی و آمادگی مهارتی کارکنان نیرو‌های مسلح در راستای ماموریت‌های محوله، انجام رشته‌های ورزشی کاربردی به ویژه ورزش‌های رزمی در اولویت برنامه‌های ورزشی نیرو‌های مسلح قرار دارد.

او با بیان اینکه رشته‌های رزمی بخشی از سرفصل دروس عملی دانشگاه‌های نظامی نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: برگزاری اینگونه مسابقات همه سال در برنامه هیئت کاراته نیرو‌های مسلح با هدف ارتقا سطح مهارت فنون ورزشکاران، بالا بردن توان جسمی و روحیه شجاعت ورزشکاران و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های نیرو‌های مسلح است.

رئیس هیئت کاراته نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز ورزش در نیرو‌های مسلح جایگاه بسیار ارزشمند و والایی دارد، خاطرنشا‌ن کرد: براساس تدابیر ستاد کل ورزش‌های رزمی در اولویت نخست برنامه‌های تربیت بدنی نیرو‌های مسلح قرار گرفته و حمایت ویژه از نیرو‌های مسلح برای قهرمان‌پروری در ورزش‌های رزمی خواهیم داشت.

‌در این دوره از مسابقات تیم نیروی انتظامی به مقام قهرما‌نی، تیم ارتش به مقام نایب قهرمانی و تیم وزارت دفاع به مقام سوم دست یافتند.

در بخش کاراته آزاد کارکنان وظیفه، ناجا مقام نخست، ارتش مقام دوم و تیم وزارت دفاع مقام سوم را کسب کردند.

در بخش کاراته آزاد کارکنان پایور تیم‌های ناجا، ارتش و سپاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کاراته کنترلی کارکنان وظیفه نیز تیم کاراته نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش کاراته کنترلی کارکنان پایور تیم نیروی انتظامی مقام نخست را به د‌ست آورد و پس از آن تیم‌های ارتش و وزارت دفاع عناوین بعدی را کسب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار