برنامه‌های منتخب حوزه اقتصادی زمستان ۹۸ اعلام شد

۵ برنامه رادیو اقتصاد به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان معرفی شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه‌های «نمودار» رادیو ایران، «نود و هشتی‌ها» و «رهیافت»، «ایستگاه نود و هشت»، «دکه» از شبکه رادیویی اقتصاد به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان معرفی شده‌اند.

 رادیو ایران با مجله رادیویی «نمودار» نبض بازار را در دست می‌گیرد و ضمن ارائه اخبار و اطلاعات بازار‌های مختلف، درباره مسائل اقتصادی در گفت و گو با مسئولان و کارشناسان آن حوزه، تحلیل درست و دقیقی را ارائه می‌دهد. پیگیری مطالبات مردمی، پویش رونق تولید در جهت اتصال کارآفرینان با سرمایه گذاران، بیان نکته‌های اقتصادی و بخش حقوقی اقتصاد از سایر بخش‌های قابل توجه این برنامه است.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ به طور زنده با تهیه کنندگی راضیه حسینعلی، عاطفه بنایی و گویندگی مهرناز فقیهی و ایمان ساکی پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیو ایران از موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز شنیده می‌شود.

مجله رادیویی «نود و هشتی ها» با موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی، ملی و بین المللی با رویکرد اقتصادی به صورت تعاملی با مخاطبان شبکه رادیویی اقتصاد برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در راستای توجه به مخاطب محوری و امید بخشی به جامعه در قالب گزارش، گفتار، بسته‌های صوتی رادیویی، نمایش‌های کوتاه رادیویی طنز، پیامک، تلفن‌های مردمی و دریافت نظر‌ها و دیدگاه‌های متفاوت مردمی تهیه و پخش می‌شود.

«نود و هشتی ها» که یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رادیو اقتصاد است، از شنبه تا پنج شنبه به طور زنده ساعت ۱۷:۰۵ به تهیه کنندگی مهرگان طور سوادکوهی و گویندگی حمیده رستگاردوست پخش می‌شود.

برنامه گفتگو محور «رهیافت» با موضوع: اقتصاد مقاومتی برای تبیین و آگاهی بخشی به جامعه هدف و طرح مهمترین مسائل و مشکلات اقتصادی روز و ارائه راهکار‌های علمی و عملیاتی و همچنین پیگیری مطالبات مردمی بر اساس اصول ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پاسخگویی مسئولان و نظر‌های و پیشنهاد‌های کارشناسان خبره در حوزه اقتصاد، تهیه و پخش می‌شود.

این برنامه از شنبه الی پنج شنبه به طور زنده ساعت ۲۰:۰۰ به تهیه کنندگی حمیدرضا کجوری، کارشناس مجری ناصر خیرخواه و امیرحسین راسخ پخش می‌شود.

مجله رادیویی تعاملی «ایستگاه نود و هشت» با رویکرد اقتصادی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی فردی و خانوادگی می‌پردازد. برنامه ایستگاه ۹۸ بخش‌های متنوع نمایش و روایت، گزارش، کارشناسی و بسته‌های صوتی رادیویی را در برنامه پخش می‌کند و شنوندگان برنامه از طریق پیامک و تلفن نظرات موافق و مخالف را درباره موضوع برنامه مطرح می‌کنند.

«ایستگاه نود و هشت» به طور زنده ساعت ۸:۳۰ از شنبه تا پنج شنبه به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و گویندگی معصومه سید علوی پخش می‌شود.

برنامه «دکه» در قالب ساختار‌های نوین با ایجاد لحظاتی شاد، مفرح و همچنین بیان مسائل و مشکلات مهم اقتصادی روز جامعه در قالب طنز و لطیفه به صورت پنهان و جذب مخاطبان جدید در راستای توجه به افزایش شنوندگان رادیویی، تهیه می‌شود. همچنین موضوعات روز اقتصادی در قالب بخش‌های نمایشی جهت انتقال پیام‌های اقتصادی- اخلاقی به مخاطبان ارائه می‌شود.

این برنامه روز‌های یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه ساعت ۱۶:۰۰ به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیو اقتصاد از موج FM ردیف ۹۸ مگاهرتز شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار