بازداشت ۱۵ فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی

نیرو‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها، ۱۵ نفر را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، نیرو‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه ۱۵ فلسطینی را در عملیات گسترده‌ای که در کرانه باختری انجام دادند، دستگیر کردند.

منابع محلی اعلام کردند: نیرو‌های رژیم صهیونیستی سه جوان از منطقه جنین به نامهای «محمود عرفات»، «عزمی ایاد حسنیه» و «محمد عصری فیاض» را از اردوگاه پناهندگان جنین و «خلیل محمد القرم» را از روستای جلقموس در نزدیکی جنین و نیز «براء توفیق محمود» را از روستای سیریس پس از حمله به خانه هایشان بازداشت کرده است.

همچنین در شهر الخلیل، نیرو‌های اسرائیل ۵ شهروند از جمله «معین محمد زهور» شهردار بیت کاحل، اسیر آزاده «علی عیسی عوض» (۳۰ ساله)، «عبدالله عیسی حسن ابوهاشم» (۱۹ ساله) «احمد یوسف حسن علقم» (۱۷ ساله) و «مهدی ابراهیم ابوماریه» (۱۶ ساله) را از شهرک بیت امر بازداشت کردند.

این منابع همچنین گزارش دادند نیرو‌های اسرائیل موانعی نظامی را در ورودی اردوگاه الفوار و دو شهرک اذنا و الظاهریه نصب کردند و به خانه شماری از شهروندان در منطقه جنوبی شهر الخلیل یورش بردند.

در رام الله نیز نیرو‌های صهیونیست «احمد عبدالکریم قعد» ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه اش در شهرکی در شمال رام الله، بازداشت کردند. این منابع همچنین اعلام کردند نیرو‌های اسرائیلی به محله «ام الشرایط» در شهر البیره یورش بردند و درگیری‌هایی در آنجا به وقوع پیوست.

در منطقه نابلس نیز نیرو‌های رژیم صهیونیستی دو جوان به نام‌های «صلاح الدین دویکات» و «ساهر جبل حمایل» پس از یورش به خانه هایشان و بازرسی آنجا، دستگیر کردند.

در شهر قلقیلیه نیز نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس، محمود غناوی ۴۰ ساله و «عبدالهادی شبیطه» ۳۵ ساله را از شهرک عزون پس از یورش به خانه هایشان بازداشت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار