سرفیروزآباد، بیلوار و کوزران جزو مناطق جنگی اعلام می‌شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی سه بخش سرفیروزآباد، بیلوار و کوزران جزو مناطق جنگی اعلام می‌شوند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : به دنبال پیگیری‌های مکرر با ستاد کل نیرو‌های مسلح جلسه‌ای با وزارت دفاع، معاونین وی و معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شد.

او گفت : با توجه به اینکه مناطق عملیاتی مربوط به زمان جنگ است، ما مدعی شدیم در زمان جنگ در کرمانشاه بخش‌های سرفیروزآباد، بیلوار و کوزران نداشتیم و همه این‌ها جز شهرستان کرمانشاه محسوب می‌شدند و این بخش‌ها پس از جنگ ایجاد شدند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در آن جلسه قرار شد اگر با اسناد و مدارک توانستیم ثابت کنیم که این بخش‌ها در زمان جنگ جزو کرمانشاه بودند و پس از جنگ ایجاد شدند بنابراین اکنون جزو شهرستان کرمانشاه محسوب خواهند شد.

مصری گفت: در آن جلسه قرار شد از طریق مجلس شورای اسلامی تاریخ زمان تشکیل این بخش‌ها از وزارت کشور استعلام شود بر همین مبنا با وزارت کشور مکاتبه انجام شد و آن‌ها اسناد ما را در باره این سه بخش تایید کردند بنابراین این بخش‌ها در زمان جنگ جزو شهرستان کرمانشاه محسوب می‌شدند و بخش مستقلی نبودند.

این مسئول گفت: تمام این اسناد به وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح تقدیم شد و به زودی این سه بخش جزو مناطق جنگی اعلام خواهند شد و ساکنان آن‌ها از مزایای مناطق عملیاتی برخوردار می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار