اعزام ۸ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام بیش از ۸ هزار دانش آموز استان به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی گفت: قرار است که تا پایان سال بیش از ۸ هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

سعادت صالحی نیا افزود :در این دوره دانش آموزان ۲ شهرستان چرام و باشت در قالب چهارمین کاروان راهیان نور استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان  گفت : دانش‌آموزان اعزامی از رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و در مقاطع تحصیلی متوسطه هستند، که طی برنامه ریزی‌های انحام شده از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، هویزه و دهلاویه، و رزمایش اردگاه شهید مسعودیان اهواز بازدید خواهند کرد.

او گفت: کاروان راهیان نور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی، شناخت و تعمیق ارزش‌های دینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی شهدای گرانقدر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: پیش از این نیز بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز خواهر مدارس استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.

 انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.