مدرسه‌ای در سروآباد به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

به مناسبت دهه مبارک فجر مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمیدر از توابع بخش مرکزی سروآباد به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری و افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار سروآباد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه روستای چشمیدر از توابع بخش مرکزی که با اعتباری ۱۴ میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان احداث شده بود، به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری و امروز افتتاح شد.

کامیار میرزایی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده است و باتوجه به کمبود فضای آموزشی و تخریب مدرسه قبلی این روستا احداث این مدرسه مهم و ضروری بود.

او یادآور شد: افتتاح چهار پروژه عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: سازماندهی معابر و کوچه ها، تعریض و بتن ریزی معابر و احداث دیوار حائل از مهمترین طرح‌های افتتاح شده دهیاری‌های بخش مرکزی سروآباد بود.

غبار رویی مزار شهدای روستای گوشخانی بخش مرکزی و دیدار با خانواده شهدای این روستا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان سروآباد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.