آیت الله علوی گرگانی:

هیچ انقلابی در دنیا عمری به این طولانی نداشته است/اهمیت حرکت در مسیر انقلاب اسلامی

یکی از مراجع تقلید گفت:چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد که باید برای تداوم آن تلاش کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای مجمع طلاب حوزه علمیه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد که باید در راستای تداوم آن تلاش کنیم.

او افزود: در دنیا هیچ انقلابی این عمر به این طولانی نداشته است و معمولا انقلاب دیگر کشور‌ها پس از ۵ سال از بین رفته است، باید قدر این انقلاب را به خوبی بدانیم و در مسیر ولایت گام برداریم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و اهمیت حرکت در مسیر انقلاب اسلامی ادامه داد: تا زمانی که در کنار یکدیگر باشیم انقلاب اسلامی ماندگار است و باید در راستای تداوم آن اهتمام داشته باشیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: رسول خدا تاکید کردند جماعت اگر با یکدیگر باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند علیه آن‌ها اتقدامی انجام دهد، اگر مردم از یکدیگر جدا شوند آسیب‌های زیادی متحمل می‌شوند که باید با وحدت و یکپارچگی در راستای تداوم انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: هیچ گاه نباید دست از انقلاب برداریم و باید دنبال مقام معظم رهبری و مراجع و علما باشیم، ما هم از ملت ایران هستیم و هیچ گاه از مردم جدا نبوده و نیستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.