خطیب نماز جمعه شهرکرد:

با تحقیق می‌توان کسی را انتخاب کرد که به نفع انقلاب گام بردارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با تحقیق می‌توان کسی را انتخاب کرد که به نفع انقلاب گام بردارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۸ بهمن ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردم برای انتخابات بهتر باید با تحقیق کسانی را انتخاب کنند که بتوانند به نفع انقلاب گام بردارند.

او افزود: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت گسترده در انتخابات بیعت با حاج قاسم سلیمانی و تحکیم بنیان انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهادت است.

نکونام اضافه کرد: دشمن فکر می‌کرد پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم ناامید می‌شوند، اما پیروزی‌های اخیر در یمن و سوریه دشمن را ناامید کرد.

او با اشاره به ۲۰ بهمن و بیعت بختیاری‌ها با امام راحل ادامه داد: این رخداد یکی از مسائل مهم و ماندگار در تاریخ ایران است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

نکونام گفت: انسان بر اساس فطرتش پذیرای حرکت توحیدی است و انقلاب ما انقلاب فطری است و، چون بر اساس فطرت است، همیشه زنده است و هر روز بر طرفداران آن اضافه می‌شود.

او با اشاره به ۱۹ بهمن سالروز شهادت حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: امروزه ام البنین‌های بسیاری در ایران داریم، مادران شهیدانی که ولایتمدار تربیت شدند و تا پای جان بر آرمان‌های خود ماندند که این‌ها نتیجه مکتب عاشوراست و باید قدردان این مادران باشیم.

نکونام به روز نیروی هوایی هم اشاره و اضافه کرد: نیرو‌های مسلح در آن زمان نه تنها برابر مردم نایستادند، بلکه دوش به دوش آن‌ها در راه ارزش‌های دینی حرکت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.