رئیس هیات بوکس استان ایلام خبر داد؛

برگزاری مسابقات بوکس استان ایلام بمناسبت دهه فجر در ملکشاهی

رئیس هیات بوکس استان ایلام گفت:مسابقات بوکس استان بمناسبت دهه فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در ملکشاهی برگزار شد.

مسابقات بوکس استان بمناسبت دهه فجر در ملکشاهی

علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت:رقابت‌های بوکس بمناسبت دهه فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه به میزبانی شهرستان ملکشاهی برگزارشد.

او اظهار کرد: بمناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقات دوستانه نونهالان، نوجوانان و جوانان استان با حضور تیم‌های ملکشاهی، دره شهر، ایوان، ابدانان، مهران و هلیلان با حضور حجت الاسلام سید علی حسینی احمد امام جمعه محترم شهرستان ملکشاهی، پورافشار معاون محترم فرمانداری ملکشاهی، شیخی بخشدار محترم مهرملکشاهی، صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیشکسوتان، مربیان، و علاقه‌مندان به این ورزش در سالن بوکس این شهرستان برگزار شد.

رستمی افزود:این مسابقات با حضور قدرتمند تیم‌های شرکت کننده و با استقبال خوب شرکت کنندگان ملکشاهی برگزار شد.

او عنوان کرد:خوشبختانه این مسابقات بدون هیچگونه اعتراض و مشکلی برگزار شد و بنا داریم که میزبانی مسابقات را به دیگر شهرستان‌ها نیز واگذار کنیم.

رستمی بیان کرد: شهرستان ملکشاهی میزبانی این مسابقات را به نحو احسن برگزار کرد و جا دارد از اداره ورزش و جوانان و هیات بوکس شهرستان ملکشاهی به خاطر برگزاری منظم این مسابقات تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیات بوکس استان ایلام یادآور شد:خوشبختانه شهرستان ملکشاهی پتانسیل بالایی در زمینه ورزش بوکس دارد و نیازمند توجه و اختصاص امکانات بیشتری است.

او اضافه کرد:اختصاص سالن اختصاصی بوکس و تمرکز بر روی رده‌های پایه از برنامه‌های ما در این شهرستان است. استقبال بینظیر جوانان و ورزشکاران ملکشاهی از مسابقات بوکس قهرمانی استان در اولین میزبانی شهرستان ملکشاهی قابل توجه و تقدیر بود.

نتایج مسابقات
نونهالان
ایوان ۱۲ امتیاز
ملکشاهی ۹ امتیاز
دره شهر ۶ امتیاز

نوجوانان
ملکشاهی ۹ امتیاز
ایوان ۶ امتیاز
هلیلان ۳ امتیاز

جوانان
دره شهر ۹ امتیاز
ایوان ۶ امتیاز
ملکشاهی ۳ امتیاز

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.