افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه تا پایان دهه فجر

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : ۳۴ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۵۸۰ نفر، تا پایان دهه فجر امسال افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها کلید می‌خورد.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن دارابی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : طی آذرماه امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در زمینه پژوهش و عملکرد اداره آموزش در بین ۳۱ استان کشور حائز رتبه برتر شد و از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.

او مهمترین دغدغه مردم استان را در بحث اشتغال، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و گفت : سازمان صمت وظایف متنوعی را دارد که با تمام توان این وظایف را انجام می‌دهد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص بررسی مشکلات اعتباری طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی استان، افزود: حدود ۲۵ پروژه از جمله پروژه‌های قوطی‌سازی زمزم، کاغذ بیستون، بیواتانول و... که شعاع انتشار وسیعی و مشکل اعتباری دارند را جمع‌بندی کرده‌ایم و خدمت معاونت هماهنگی اقتصادی ارسال تا قول مساعد برای تامین اعتبار آن‌ها بگیریم.

او اعتبارات بخش دولتی را محدود دانست و با تاکید بر جلب سرمایه‌گذار، افزود: کارخانه کرپ‌ناز سال‌ها تعطیل بود که با جذب سرمایه‌گذار و واگذاری به بخش خصوصی هم‌اکنون برای ۲۰۴ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که تا پایان سال بیش از ظرفیت اسمی که پروانه برای آن صادر شده اشتغال ایجاد خواهد کرد.

دارابی از تولید چادر مشکی در کاخانه کرپ‌نازدر آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار اهل، باتجربه و مطلع به بازار را برای تامین مالی برای چادر مشکی پیدا کرده‌ایم، این تولید حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تامین مالی نیاز دارد.

این مسؤول مجتمع فولاد شهدا در شهرک صنعتی صحنه را از جمله پروژه دیگر استان دانست که نیازمند تامین مالی است، و گفت: این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بانک توسعه تعاون قول تامین مالی حدود ۳۰ میلیارد تومان را برای این پروژه داده که ان‌شاءالله با تامین اعتبار، بتوانیم تا تیرماه سال آینده آن را به نتیجه برسانیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار