قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

اصلاح‌طلبان از نیرو‌های مستقل و معتدل حمایت کنند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری از پیشنهادش به اصلاح طلبان برای حمایت از نیرو‌های مستقل و اعتدالگرا گفت.

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیم بر این دارد که در تهران لیستی ارائه نکند، ولی در جا‌هایی که نیرو به قدر کافی وجود دارد، این موضوع به اصلاح طلبانِ شهرستان‌ها و استان‌ها واگذار شده است.

او افزود: من فکر می‌کنم در مجموعِ جا‌هایی که اصلاح طلبان حضور دارند، باید مورد حمایت قرار بگیرند و حتی در جا‌هایی که اصلاح طلبان حضور ندارند، باید یک مقدار واقع‌گرایانه عمل کنند و از نیرو‌های میانه‌رو و مستقل حمایت کنند تا کشور بار دیگر به دست تندرو‌ها و افراطیون نیفتد.

قنبری ادامه داد: مجلسی شبیه مجلس دهم که الان مشغول فعالیت است، خیلی بهتر از مجلسی مانند مجلس نهم است که نیرو‌های تندرو در آن حضور پیدا کردند که علیه منافع ملی کار می‌کردند.

او تصریح کرد: به نظر من باید اصلاح طلبان تلاش کنند که حداقل مجلسی شبیه مجلس فعلی متشکل از معتدلان و میانه رو‌ها شکل بگیرد که منافع ملی پیش برود؛ هرچند که این شاید مطلوب اصلاح طلبان نیست و بیشتر از این که آرمان گرایانه باشد، یک اقدام عمل گرایانه است و بهتر این بود که اصلاح طلبان با گزینه‌های خودشان که اصلاح طلب هستند وارد انتخابات شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در ادامه عنوان کرد: در خصوص اقدامات اصلاح طلبان درباره حمایت از مستقلان و اعتدال گرایان گفت: اصلاح طلبان اگر تصمیم دارند که از نیرو‌های مستقل و اعتدال گرا حمایت کنند، باید از قبل در این خصوص اطلاع رسانی کنند که ما نیرویی نداریم و از نیرو‌های مستقل حمایت می‌کنیم، تا در آینده، اصلاح طلبان مجبور به پاسخگویی در خصوص عملکرد نیرو‌های مستقل و معتدل نباشند.

او در پایان گفت: قطعا نیرو‌های مستقل نمی‌توانند عملکردی مانند اصلاح طلبان داشته باشند، اما اصلاح طلبان به جهت پیشبرد منافع ملی و دفع ضرر‌های بیشتر، بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کنند تا کشور متحمل ضرر‌های بیشتر نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله عباس نژاد.مشهدمقدس
۰۹:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام و درود به حامیان دولت عزیز جمهوری اسلامی ایران. از کاندیدای مجلس حامی دولت مظلوم مان خانوادگی حمایت میکنیم.برای پیشرفت بیشتر ایران و اسلام. یاعلی مدد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
این گروه به اصطلاح اصلاح طلب از هر کسی حمایت کنند بیچارهاش خواهن کرد
آخرین اخبار