حسینی: امیدوارم حرکت بازیکن ملوان در محوطه جریمه، خطا نبوده باشد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: امیدوارم حرکت بازیکن حریف در محوطه جریمه خطا نبوده باشد، زیرا اگر داور برای ما پنالتی نگرفته باشد، ظلم بزرگی به ما شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این دیدار به گونه‌ای بود که هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز بازی داشتند و تفکر ما فقط پیروزی بود. با برنامه‌های خوبی وارد زمین شدیم و می‌دانستیم چگونه باید برابر ملوان در خانه این تیم بازی کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی به دست اوردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم. در نیمه دوم تیم حریف جلوتر کشید و یکی، ۲ موقعیت روی دروازه ما ایجاد کردند. به اعتقاد من حق تیم ما پیروزی بود.

سرمربی مس کرمان در ادامه گفت: در این بازی صحنه‌ای عجیب رقم خورد و امیدوارم حرکت بازیکن حریف روی هافبک تیم ما که در محوطه جریمه ملوان انجام شد، خطا نبوده باشد، زیرا اگر این صحنه خطا بوده و داور برای ما پنالتی نگرفته، ظلم بزرگی در حق ما شده است. تا آن جایی که من دیدم ری بازیکن ما خطا شد.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: پرونده بازی مس با داماش به کمیته انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال می‌رود


حسینی افزود: تمام تیم‌های حاضر در لیگ یک دوست دارند به لیگ برتر صعود کنند و اگر به جدول نگاه کنید، به جز مس رفسنجان که کمی خودش را از بقیه تیم‌ها جدا کرده، ۷، ۸ تیم شانس صعود دارند. مس کرمان با توجه به شرایطی که داشته، همیشه به دنبال صعود به سطح اول فوتبال ایران است.

او درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برای اسکوچیچ آروزی موفقیت می‌کنم. انتخاب اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال بوده است و مسلما مسئولان فدراسیون به اندازه کافی برای انتخاب او تحقیق کرده اند. او چند سال در فوتبال ایران کار کرده و امیدوارم در تیم ملی هم موفق باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار