خطیر: اسکوچیچ انتخاب بدی نیست/ باید تمام تلاشمان را برای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی به کار بگیریم

معاون سابق باشگاه استقلال گفت: اید تمام تلاشمان را بکنیم تا تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند، زیرا اگر این اتفاق نیفتد اتفاقات بدی برای فوتبال ما رقم می‌خورد.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   علی خطیر معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال که امروز برای اننتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد، درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ در فوتبال ایران مربی ناشناخته‌ای نیست و مربی با سابقه‌ای است که مدت‌ها در فوتبال ایران کار کرده است. شاید اگر من جزو تصمیم گیرندگان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بودم، تصمیم دیگری می‌گرفتم.


بیشتر بخوانید: علی خطیر برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد


خطیر در ادامه گفت: در شرایط فعلی فوتبال ایران، اسکوچیچ مربی بدی نیست. به هر حال او انتخاب شده و باید به این انتخاب احترام گذاشت. تیم ملی فوتبال ایران ۴ بازی دشوار در پیش دارد و تمام فوتبال ایران باید کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ دهد. اگر از مرحله مقدماتی جام جهانی صعود کنیم، نمی‌توانیم سهمیه حضور در جام ملت‌های آسیا را هم به دست بیاوریم. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند، زیرا اگر این اتفاق نیفتد اتفاقات بدی برای فوتبال ما رقم می‌خورد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار