موفقیت مراکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی در ارزشیابی سالیانه وزارت بهداشت

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موفقیت مراکز تحقیقات دانشگاه در ارزشیابی سالیانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر اساس آخرین ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی وزارت بهداشت در بین ۲۵۱ مرکز تحقیقاتی بیومدیکال کشور توانست مقام پنجم را کسب نماید.

او گفت : بر اساس نتایج ارزشیابی تعداد کل مقالات ثبت شده این مرکز تحقیقات در پایگاه اسکوپوس در سال ۱۳۹۷، ۱۸۱ مقاله بوده است؛ که ۲۵% از این مقالات حاصل همکاری با محققان خارج از کشور می‌باشد.

 نجفی افزود:مرکز تحقیقات عوامل محیطی موثر بر سلامت نیز با ٤٨ پله صعود نسبت به سال قبل موفق شد رتبه هشتم کشوری را در میان مراکز تحقیقاتی بیومدیکال کسب نماید و مرکز تحقیقات اختلالات خواب با چاپ پنجاه و پنج مقاله معتبر در مجلات بین المللی توانست جایگاه بیستم را در بین ٣٠٧ مرکز تحقیقات بالینی به خود اختصاص دهد.

او ضمن تبریک این موفقیت به روسای مراکز تحقیقاتی، اساتید و محققان دانشگاه افزود: با تلاش‌های مستمر و همکاری جمعی شاهد تداوم موفقیت‌های دانشگاه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار