رییس کمیته ملی المپیک؛

کرمانشاه همچون نگینی در ایران زمین می‌درخشد

رییس کمیته ملی المپیک گفت : کرمانشاه همچون نگینی در ایران زمین می‌درخشد و دروازه‌ای به سوی تمدن و توسعه است.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سید «رضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک از تلاش‌ها و دلسوزی‌های خالصانه استاندار و کادر مدیریتی استان قدردانی می‌کنم. در مجموع مدیریت استان در حوادث اخیر کارنامه درخشانی داشته است.

او گفت : علاوه بر مدیریت بحران در این شرایط سخت، مسیر توسعه استان همچنان با سرعت پیش می‌رود که این شایسته تقدیر است.

صالحی امیری گفت: به عنوان کسی که از مرکز این تلاش‌ها را رصد می‌کند؛ اعلام می‌کنم مدیران ارشد استان کرمانشاه حداکثر توان خود را به کار گرفته اند تا بتوانند مشکلات را کمتر کنند و قضاوت مجموعه دولت نسبت به این عملکرد مثبت است.

او گفت: با توجه به وجود فشار‌های ناشی از زلزله و بیکاری و دیگر مشکلات در استان، باید فضای کار، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد. وزارت ورزش، استانداری و اداره ورزش تلاش‌های زیادی انجام داده اند تا سرانه ورزشی در استان افزایش یابد.

رییس کمیته ملی المپیک بهره گیری از پتانسیل خیرین ورزشی را یک نوآوری بسیار خوب و قابل تقدیر از سوی مدیریت استان کرمانشاه دانست و گفت: امروز به طور همزمان ۱۵ پروژه و یک استخر در نقاط محروم شهر کرمانشاه به همین خیرین افتتاح شد که آغاز یک حرکت جدید در توسعه سرانه‌های ورزشی بود.

صالحی امیری کرمانشاه را مهد ورزش قهرمانی و یکی از امید‌های کشور برای المپیک‌ها و رویداد‌های جهانی و آسیایی معرفی کرد و گفت: به هر میزان در کرمانشاه سرمایه گزاری کنیم به همان میزان در رویداد‌های بین‌المللی ثمرات آن را درو خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار