جوانان افغانستان در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی، او را شخصیت نمونه و الگو برای مبارزان مسلمان دانسته و بر بر حفظ آرمان‌های او تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جوانان افغانستان در مراسم ویژه‌ای که در کابل، پایتخت این کشور به مناسبت گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر حفظ آرمان‌های او به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم جهانی از جمله داعش تاکید کردند.

جوانان افغانستانی، شهید سلیمانی را شخصیت نمونه و الگو برای مبارزان مسلمان دانسته و بر حفظ و آرمان‌ها و پیگیری اهداف این شهید بزرگوار تاکید کردند.

در این مراسم جوانان افغانستان اعلام کردند اگر تا دیروز شهید سلیمانی در کنار مجاهدین افغانستان بود، امروز خاطرات رشادت‌های این قهرمان در میان مردم افغانستان زنده است و او در قلب افغان‌ها جای دارد.


بیشتر بخوانید: انتقاد اسپر از نفوذ گسترده ایران، از آفریقا تا افغانستان

نیایش‌های عاشقانه مردمی در محل شهادت سردار سلیمانی + تصاویر


سید جواد حسینی، رییس سازمان افغانستان جوان که برگزار کننده مراسم گرامیداشت از شهید سردار سلیمانی بود در سخنانی گفت: اندیشه‌های شهید سردار سلیمانی فرامرزی است و به همین دلیل است که امت اسلامی و آزادی خواهان جهان از جمله افغان‌ها از وی به نیکویی یاد می‌کنند.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
لبیک یا رسول الله ص .
السلام علیک یا اباصالح المهدی/ اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه .
والسلام وصلوات التماس دعا .
آخرین اخبار