آکگول: روند درمانی خوبی را پشت سر می‌گذارم/ از رسانه‌های اجتماعی فاصله گرفتم و به حضور در المپیک امیدوارم

قهرمان سنگین وزن ترکیه که به دلیل آسیب دیدگی دوران مصدومیت خود را طی می‌کند، برای حضور در المپیک اظهار امیدواری کرد.

آکگول: روند درمانی خوبی را پشت سر می‌گذارم/ از رسانه‌های اجتماعی فاصله گرفتم و به حضور در المپیک امیدوارمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طا‌ها آکگول در مورد روند درمانی مصدومیت خود گفت: در حال حاضر تمرین نمی‌کنم و در کنار خانواده خود حضور دارم و آن‌ها بزرگترین پشتیبان من هستند.

وی ادامه داد: همانطور که در زمان کودکی از ناحیه دست چپ آسیب دیدم و مادرم از من نگهداری کرد، در حال حاضر نیز از ناحیه دست چپ آسیب دیده هستم و زحماتم بر گردن خانواده ام به خصوص مادرم است.


بیشتر بخوانید: دلیل اعزام «عباس جدیدی» به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مشخص شد


قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو تصریح کرد: روند درمانی ام به خوبی پیش می‌رود، اما باید بر آسیب روانی ام غلبه کنم. پس از مصدومیت باید تمریناتم را شروع کنم و مهمترین مسئله در این راه این است که بتوانم بر ترس از دوباره مصدوم شدنم غلبه کنم و از سلامتی شانه ام مطمئن باشم.

وی افزود: به دلیل اینکه زیرگیری یکی از شگرد‌های مبارزاتم است و باید با حریفان سنگین وزن کشتی بگیرم می‌ترسم که شانه ام دوباره مصدوم شود و این موضوع از نظر روانی بر روی من تأثیر خواهد گذاشت.

آکگول در مورد حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: به حضور در این مسابقات امیدوار هستم و سعی می‌کنم با بهترین عملکرد در این مسابقات حضور یابم. در حال حاضر خودم را از رسانه‌های اجتماعی دور کرده و بر روی روند درمانی ام متمرکز شده ام.

قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان گفت: ۱۰ سال است که در رقابت‌های مختلف اروپایی، جهانی و المپیک کشتی می‌گیرم و برای اولین بار است که یک دوره‌ی شش ماهه را بدون رقابت می‌گذرانم، البته شاید این یک مزیت برای من در رقابت‌های المپیک باشد. اول برای کشورم و بعد برای خانواده و خودم می‌جنگم چراکه من قهرمان المپیک هستم.


بیشتر بخوانید: با عاملان درگیری کشتی فرنگی جام تختی برخورد‌های انضباطی می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار