بیش‌از هزار نفر در طرح فلاح کمیته امداد ایرانشهر شرکت کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از هزار نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون در طرح فلاح شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی تراقویی  با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های قرآنی و اجرای طرح فلاح برای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد با اجرای این طرح به دنبال حفاظت خانواده‌های تحت پوشش از هجمه‌های فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی آنان در ارتباط با مسائل دینی است.

او بیان کرد: پرورش روحیه نشاط و امید در خانواده‌های تحت حمایت، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای میزان آگاهی خانواده‌ها از احکام شرعی و پاسخگویی دقیق به شبهات دینی در کلاس‌های آموزشی طرح فلاح مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: آموزش‌هایی که در طرح فلاح ارائه می‌شود با هدف تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم و بالندگی نهاد خانواده و مصونیت بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی و گسستگی است.

او همچنین تقویت بصیرت دینی بویژه در میان نسل جوان، ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و پیشگیری از اشاعه خرافه و افکار انحرافی، مصون سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتقای آگاهی‌های دینی را از دیگر اهداف طرح فلاح عنوان کرد.

۶ هزار و ۵۰۰ خانواده در قالب ١٨ هزار نفر در حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار