ملی پوشان فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان سه شنبه به تهران می‌رسند

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان پس از کسب مقام سومی مسابقات دوستانه تایلند روز سه شنبه وارد تهران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان پس از کسب مقام سومی رقابت‌های دوستانه تایلند، قرار است ظهر امروز شهر بانکوک را به مقصد هاتجاری ترک کرده و قرار است فردا شب عازم تهران شوند. طبق برنامه ریزی کادر فنی ملی پوشان امید کشورمان قرار است بامداد سه شنبه ۲۲ بهمن ماه وارد تهران شوند.


بیشتر بخوانید: شمس: مقابل تیم ملی تایلند B غافلگیر شدیم/ تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌ها به نفع تیم ملی است


در رقابت‌های دوستانه تایلند تیم‌های ملی ایران، تایلند B، تایلند A، مالزی و تاجیکستان حضور داشتند و در پایان این مسابقات تیم ملی تایلند A موفق شد با کسب ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند. همچنین تیم‌های تایلند B با کسب ۷ امتیاز و ایران با کسب ۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

این مسابقات ابتدا قرار بود با حضور تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان برگزار شود، اما به دلیل تداخل با تمرینات تیم ملی، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در این مسابقات حضور نداشته باشد. به همین دلیل کمیته فوتسال، تیم ملی زیر ۲۰ سال را به جای بزرگسالان به این رقابت‌ها اعزام کرد تا هم ملی پوشان جوان کشورمان آشنایی بیشتری با یکدیگر پیدا کرده و هم برای مسابقات قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۲۱ قرار است برگزار شود کسب تجربه کنند.


بیشتر بخوانید: قرارداد اسکوچیچ فردا امضا می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار