توضیحات فدراسیون فوتبال به نحوه انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه انتخاب دراگان اسکوچیچ توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون درباره فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: فدراسیون فوتبال بعد از قطع همکاری با کادر قبلی تیم ملی، مراحل گزینش سرمربی جدید را بلافاصله آغاز کرد. در این زمینه برگزاری جلسات کمیته فنی و توسعه در نهایت به تهیه فهرست اولیه جهت تصدی عنوان سرمربی جدید تیم ملی انجامید.

وی ادامه داد: برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، علی دایی، دراگان اسکوچیچ و یحیی گل محمدی فهرست نهایی کاندیدا‌های مربوط به سرمربی تیم ملی در همان مقطع بودند که در همین خصوص مذاکراتی انجام شد. در این میان، سیر مذاکرات به صورت منظم و همزمان با گزینه‌ها توسط فدراسیون فوتبال انجام شد و در نهایت با عنایت به جمیع جهات و مخالفت جدی باشگاه‌های تحت قرارداد برخی سرمربیان و مذاکرات جمعی از گزینه‌ها با سایر پیشنهادات، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برگزیده شد.


بیشتر بخوانید: وضعیت صندلی مدیر عاملی استقلال


علوی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال از همراهی صمیمانه  قلعه نویی، دایی، برانکو و گل محمدی نهایت سپاس را دارد و به طور حتم این نفرات با شایستگی و سابقه درخشان خود کاندیدای هدایت تیم ملی شدند. بی شک، فوتبال ملی در آینده همچنان از دانش و شایستگی مربیان داخلی بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
کباب نشید با این انتخابتون
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
یه اشتباهی کردید و اسکوچیچ را سر مربی کردید
آخرین اخبار