مدیرکل پست فارس:

۸۰ فقره اوراق بهادار شهروندان در فارس به صاحبان آن برگردانده شد

مدیرکل پست فارس گفت:۸۰ فقره اوراق بهادارو مدارک شناسایی شهروندان توسط نامه رسانان امانت دار و صدیق این استان در سال جاری به صاحبان آن برگردانده شده است.

محسن مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: ۸۰ فقره اوراق بهادار و مدارک شناسایی شهروندان توسط نامه رسانان امانت دار و صدیق این استان در سال جاری به صاحبان آن برگردانده شده است.

او افزود: این اوراق و مدارک شامل وجه نقد، چک بانکی، گذرنامه، گوشی و جواز حمل اسحله شکاری بوده که پستچی‌ها حین انجام وظیفه پیدا کردند.

مفتح ادامه داد: ازاین تعداد ۲۰ فقره چک بانکی با مبالغ بالا و مختلف دراقدامی خدا پسندانه به صاحبان آن برگردانده شده است.

مدیرکل پست فارس اظهارداشت: هم چنین ۳۰ فقره گذرنامه، مدارک هویتی کارت بانکی با ارزش که پس ازشناسایی مالک آن تحویل داده شده است.
او گفت: نامه رسانان درحین انجام وظیفه و توزیع مرسوله در خیابان و معابر عمومی چهاردستگاه گوشی و سه فقره جواز حمل اسلحه شکاری را پیدا کرده و با بررسی هویت به صاحبانش بازگرداندند.

مدیرکل پست فارس با تقدیر از نامه رسانان فعال در مجموعه پست، گفت: این نامه رسانان با پیروی از منشور اخلاقی شرکت ملی پست نام خود را به نام امانت داران راستین پست ثبت کردند.

او تاکید کرد: صنعت پست، به عنوان قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی در کشور، با کاهش فاصله‌ها و بهره وری زمان، به عنوان امانت دار مردم در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار