ساخت یک اردوگاه مجهز رفاهی خدماتی در کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور از ساخت یک اردوگاه مجهز رفاهی -خدماتی کشوری در استان کرمانشاه خبر داد.

  بهزیستی به  گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در کمیته ساماندهی املاک و ساختمان‌های اداری بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه بهزیستی یک نهاد عمومی و اجتماعی است،  باید به منظور ارائه خدمات بهتر به افراد جامعه هدف از کمک خیرین نیز استفاده شود.


شجیعی با اشاره به اینکه برای سازمان بهزیستی بالغ بر 90 فعالیت‌ تعریف شده است ،اظهار داشت :بدون کمک و همراهی ارگان های دیگر نمی‌توان خدمات مطلوبی به مددجویان ارائه داد.


او از زحمات و تلاش های شهردار کرمانشاه در خصوص مرتفع نمودن مشکلات ساخت و ساز املاک ابنیه های بهزیستی استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.


 شجیعی  از ساخت یک اردوگاه مجهز رفاهی -خدماتی کشوری در استان کرمانشاه خبر داد.


 فاطمی نژاد مدیر کل دفتر حقوقی بهزیستی کشور نیز گفت: بهزیستی استان کرمانشاه دارای املاک و ساختمان های نفیس و با ارزشی است که با همکاری شهرداری کرمانشاه می‌توان بیشترین استفاده و بهترین کاربری را از آنها داشت.


او با اشاره به ساخت مجتمع رفاهی-خدماتی بهزیستی کشور در استان کرمانشاه، گفت: قدمت تاریخی، باستانی، مذهبی و جذابیت‌های توریستی استان کرمانشاه از دلایل مهم جهت ساخت مجتمع رفاهی در استان است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.