فرماندار بروجن گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات قانونمند و پر شور در حوزه انتخابیه این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات با رؤسای هیئت‌های اجرایی، نظارت و دستگاه‌های امنیتی با اشاره به جایگاه ارزشمند نماز جمعه در ارتقای آگاهی و بینش سیاسی و اجتماعی مردم خواستار همراهی و مساعدت ائمه محترم جمعه و جماعات در انتخاب فرد اصلح و برگزاری انتخاباتی پر شور شد.

او با اشاره به استفاده از دستگاه‌های احراز هویت در برگزاری این دوره از انتخابات گفت: دستگاه‌های احراز هویت به صورت کاملا آنلاین اطلاعات هویتی و شناسنامه‌ای افراد را از مراجع ذی ربط استعلام و به قانونمندتر برگزار شدن انتخابات و جلوگیری از تخلفات کمک خواهد کرد.

ملکی اضافه کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات قانونمند و پر شور در حوزه انتخابیه شهرستان بروجن پیش بینی شده است.

او ادامه داد: در مجموع ۷۰ شعبه شهری و ۲۷ شعبه روستایی در سطح شهرستان بروجن به منظور برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

ملکی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ نفرعوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند، اجرای قانون و رعایت اصل بی طرفی را فصل الخطاب مجریان برگزاری انتخابات عنوان کرد.

در پایان نشست ائمه جمعه خواستار جلوگیری از تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زود هنگام شدند و بر برگزاری انتخاباتی قانونمند با مشارکت مجریان بی طرف تأکید کردند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار