با حضور مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از مستند تلویزیونی «سردار وحدت» در صداوسیمای مرکز بوشهر رونمایی شد.

رونمایی از مستند تلویزیونی «سردار وحدت»به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با حضور سردار سرلشکر سیدیحی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از مستند تلویزیونی «سردار وحدت» از تولیدات صداوسیمای مرکز بوشهر رونمایی شد.

این مستند ۴۵ دقیقه‌ای با موضوع نقش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت میان شیعه و اهل سنت در کشور‌های جبهه مقاومت است.

سردار سرلشکر سیدیحی رحیم‌صفوی امشب در مراسم  رونمایی از این مستند با تأکید بر اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقابله‌کننده با تروریسم آمریکایی در منطقه بود، گفت: اگر هنرمندان ما از این چهره مقاومت بین‌المللی که در سرکوب نیرو‌های ضداسلام که قصد ایجاد ناامنی و به آتش کشیدن سرزمین‌های اسلامی سوریه و عراق را داشتند، فیلمی در خور شأن و عملکرد چندین ساله این شهید به زبان‌های مختلف تولید کنند، کار بسیار بزرگی است.

او با بیان این‌که هنرمندان ما در تولیدات خود باید به شخصیت سردار سلیمانی در ابعاد مختلف اندیشه و تفکر اخلاق و رفتار توجه کنند، افزود: شهید سلیمانی چهره‌ای خردمند و رئوف بود؛ همان‌گونه که درعرصه دفاع مقدس فرماندهی بزرگ بود، در عرصه دیپلماسی، سیاسی و دفاعی نیز شخصیتی بزرگ و تأثیرگذار بود و به طور حتم چهره سردار سلیمانی در میان قهرمانان انقلابی و آزادی‌بخش و مبارز ضدتروریسم در بین‌المللی شناخته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.