در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد از سرگرفته شد/ برخی از پرواز‌ها با تأخیر انجام می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم اکنون فرودگاه مهرآباد یخ‌زدایی شده و پرواز‌ها از ساعت ۹ صبح امروز انجام می‌شوند.

فرودگاه مهرآباد باز شد/ برخی از پرواز‌ها با تأخیر انجام می‌شودرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از ساعت ۹ صبح انجام پرواز‌ها از فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شد، گفت: از بامداد شب گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز به دلیل یخ‌زدگی و سرمای شدید ناشی از برف و کولاک، امکان پرواز از فرودگاه مهرآباد به هیچ فرودگاهی وجود نداشت به همین دلیل بخش عمده‌ای از پرواز‌ها لغو و یا با تأخیر انجام شد.

او افزود: از ساعت ۹ صبح امروز پرواز‌ها آغاز شده و به همین دلیل پرواز‌هایی که از برخی از شهر‌ها مانند مشهد و یا سایر شهر‌ها به مهرآباد در این پروسه وجود نداشت، از ساعت ۹ صبح امروز انجام شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به لحاظ آنکه هواپیما‌ها مسیر پروازی متعددی برای آن‌ها تعریف شده از ساعت ۹ صبح امروز هم برخی از پرواز‌ها با تأخیر انجام می‌شود.

جعفرزاده گفت: هم اکنون وضعیت عادی و پاکسازی باند‌ها در تمامی فرودگاه‌های کشور انجام شده و دید پروازی مناسبی برای انجام پرواز‌ها به فرودگاه مهرآباد وجود دارد.

او گفت: ممکن است به دلیل وضعیت بد جوی و یا ترافیک‌های پروازی، برخی از پرواز‌ها با تأخیر انجام شود به همین مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ حتما تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید: افزایش پروازهای بین‌المللی منطقه‌ای


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند از وضعیت پرواز‌ها و ساعات پروازی آن‌ها مسافران را آگاه کنند.

گفتنی است همزمان با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و اوره‌پاشی در کلیه معابر دسترسی، سطوح پروازی و اپرون مهرآباد توسط تیم‌های عملیات زمستانی انجام شده و در مراحل پایانی قرار دارد؛ تا ساعاتی پیش به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی سطوح پروازی، کلیه پرواز‌های صبحگاهی در مهرآباد با تأخیر و یا در هولدینگ پرواز قرار داشتند که طبق اعلام مسئولان فرودگاه مهرآباد عملیاتی شده و پرواز‌ها هم اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار