راه ارتباطی ۲۱۰ روستای کردستان بازگشایی شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا بر اثر بارش برف و شدت کولاک،گفت: با تلاش راهداران کردستان در شبانه روز گذشته تاکنون راه ارتباطی ۲۱۰ روستای این استان بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت: روز گذشته در این استان راه ارتباطی ۳۰۰ روستا بر اثر بارش برف و شدت کولاک مسدود شده بود که راهداران تاکنون راه ارتباطی ۲۱۰ آبادی را بازگشایی کرده‌اند.

او افزود: ۱۸۸ نفر از راهداران در این مدت حدود ۲ هزار کیلومتر از راه‌های روستایی را برف روبی و تیغ زنی کرده و هم اکنون نیز برای بازگشایی راه ۹۰ روستای باقی مانده در این مسیر‌ها مستقر هستند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: همچنین ۲۸۱ تفر از راهداران این استان در ۳۲ محور شریانی و غیر شریانی استان مستقر شدند که در این مدت سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از این راه‌ها را برف روبی کردند.

زندی با اشاره به اینکه راهداران در روز گذشته هشت فقره بهمن ریزش کرده در راه‌های اصلی را پاکسازی کردند، یادآور شد: همچنین در این مدت ۶۸۸ خودروی گرفتار در برف را رها سازی کرده و ۵۵ نفر را نیز در راهدارخانه‌ها اسکان دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بارش برف ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.