با اقتدار آمریکا را در پایگاه خود زدیم

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: در ماجرای حمله به مواضع آمریکا در پایگاه عین‌الاسد، تودهنی محکمی به آمریکا زده شد.

حمله موشکی ایران به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام هادی صادقی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه، با اشاره به متبرک شدن دهه فجر امسال با نام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حاج قاسم صحنه های بی نظیری را خلق کرد و باعث سربلندی ملت ما شد.

صادقی اضافه کرد: در ماجرای به شهادت رساندن سردار سلیمانی برخی گفتند ایران انتقام نمی گیرد، اما دیدیم که عین الاسد پایگاه آمریکایی ها در عراق به پشتوانه مردم موشک باران شد و بعد از ۷۰ سال آمریکا را در پایگاه خود زدیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: آمریکایی ها در جریان در هم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد خودشان اعلام کردند که ۱۰۰ نفر کشته داده‌اند و این نشان از اقتدار نظام ما دارد.

 صادقی در ادامه گفت: در ماجرای حمله به مواضع آمریکا در عین الاسد اسلام تودهنی محکمی به آمریکا زده شد.

او  در ادامه رسیدن به موفقیت مسلمانان را در گرو اتکا به خداوند دانست و افزود: ما توانستیم با اتکا به خداوند تودهنی محکمی به آمریکا بزنیم، در حالیکه نه چین، نه روسیه و نه هیچ قدرتی تاکنون توان تودهنی زدن به آمریکا را نداشته است.

صادقی در ادامه اشاره ای هم به خدمات حاج قاسم به اسلام داشت و افزود: این سردار سرافراز اسلام نه فقط داعش را شکست داد، بلکه توانست با ایجاد خط مقاومت، عزت فلسطینی‌ها را برگرداند.

او اضافه کرد: حاج قاسم توانست شعار از نیل تا فرات دشمنان را به گوشه‌ای کشانده و اسرائیل را زمین‌گیر کند.

صادقی با تاکید بر اینکه باید همه با هم برای اقتدار بیشتر نظام منسجم شویم، گفت: باید در همه عرصه‌ها قوی شویم تا دشمنان از ما حساب ببرند و فکر حمله به ما را از سر بیرون کنند.

او ادامه داد: دشمنان همه هدفشان در توطئه چینی علیه نظام این است که اولا مردم را از انقلاب جدا کرده و پس از آن در بین مردم و سبک زندگی آنها نفوذ کرده و سبک زندگی آمریکایی را رواج دهند که تاکنون با حضور و حمایت مردم نتوانسته‌اند به خواسته های خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در ادامه با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود، بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: نتیجه انتخابات به خود مردم برمی گردد، لذا حضور آگاهانه آنها در انتخاب چهره‌های متعهد و توانمند، در پیشرفت کشور اثرگذار است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار