گودرزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هشدار نسبت به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در نوار شمالی/افت دما در نیمه شرقی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به بارش باران و برف در نوار شمالی کشور شاهد لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید است.

وی افزود: امشب در پاره‌ای از نقاط شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و شمال خوزستان بارش پراکنده داریم.

گودرزی گفت: بارش در استان‌های مازندران، گیلان، خراسان شمالی، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان از شدت بیشتری برخوردار است.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در بخش‌هایی از مرکز کشور، جنوب و جنوب شرق بارش پراکنده داریم که این امر منجر به خیزش گرد و خاک‌می شود.

وی از افت دما در نیمه شرقی کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه علاوه بر نیمه شرقی کشور در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب و شرق کرمان بارش پراکنده داریم که به سبب وزش باد در این مناطق شاهد گرد و خاک‌ خواهیم بود.

گودرزی با بیان اینکه از بعدازظهر چهارشنبه ناپایداری در نیمه شرقی کشور کاسته می‌شود، افزود: طی روز‌های پنج شنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جوی آرام و روند افزایش نسبی دما حاکم است.

این کارشناس سازمان هواشناسی امشب دریای خزر و طی سه روز آینده خلیج فارس را مواج اعلام کرد.

آسمان پایتخت بارانی است

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امشب آسمان تهران صاف همراه با افزایش ابر، وزش باد شدید و در ارتفاعات با بارش پراکنده همراه است.

گودرزی بیشینه دمای امروز مهرآباد را صفر درجه سانتی گراد و فردا صبح ۷ درجه زیر صفر اعلام‌کرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان نسبت به لغزندگی جاده‌ها هشدار داد و گفت: با توجه به بارش باران و برف در نوار شمالی کشور شاهد لغزندگی جاده ها، کاهش دید، اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی و مناطق شهری هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش برف ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
س .ا
۱۱:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
اداره برق رشت اصلا پاسخ گوی اتفاقات ورفع خرابیها نیست 2 روزه نه آب داریم نه برق
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
تو‌رشت فوریتهای برق هیچ احدی پاسخگو نیست روز ۲۲ بهمن از صبح تا خوده ۱۲ شب تماس گرفتیم برای قطعی برق هیچ تلفنی جواب داده نمیشه
این چه نظارتیه؟؟؟ یعنی هیچ اپراتوری تو این شرکت نیستش؟؟

از صبح تا همین الان برق نداریم

باشگاه خبرنگاران یه لطفی میکنه اینو پیگیری کنه؟؟
آخرین اخبار