پیام تقدیر و تشکر استاندار اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار اصفهان برای تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم انقلابی و شهیدپرور استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

مردم شریف و بزرگوار استان اصفهان

حضور آگاهانه و پرافتخار شما مردم شهیدپرور و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و با ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

فریاد انزجار شما ملت بیدار دل و آزادی‌خواه، از جنایات و زورگویی‌های استکبار جهانی، لرزه بر اندام پوشالی نظام پلید سلطه انداخت و بار دیگر، جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند.

اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار و سربلندی به وجود مردمی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور شما مردم آگاه و با بصیرت در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن از خلق حماسه‌ای دیگر در اعلام حمایت از رهبر فرزانه انقلاب و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تمامی یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی‌های استکبار جهانی و رسانه‌های اجیر شده آن‌ها را نقش بر آب ساختید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

از خداوند منان توفیق روز افزون شما مردم عزیز در رشد و توسعه همه جانبه استان اصفهان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.