افزایش ۳۲ درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۳۲ درصدی جابجایی کالا در ۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد .

افزایش ۳۲ درصدی جابجایی کالا در سیستان و بلوچستانتیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: هفت میلیون و ۸۱۶ هزار و ۲۱۴ تن کالا با ۴۹۶ هزار و ۱۰۵ سفر باری در ۱۰ ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۲ درصدی در تناژ و ۳۱ درصدی در تعداد سفر برخوردار بوده است.

تیمور باقری با بیان اینکه ۱۱۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: جو، فرآورده‌های نفتی و سیمان عمده کالا‌های حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

او بیان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۶۸ نفر راننده، هفت هزار و ۲۲ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۲ و نیم سال و همچنین ۱۳۵ شرکت حمل و نقل داخلی کالا، چهار پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ و یا شهراه ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار