دستگیری سارقان سیم برق در سقز

فرمانده انتظامی شهرستان سقز از دستگیری سارقان سیم برق در این شهرستان و اعتراف آن‌ها به ۴۰ فقره سرقت سیم‌های مسی برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عطااله نوروزی، مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: با بررسی‌های میدانی محل وقوع سرقت و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند که طی هماهنگی قضایی، آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نوروزی افزود: متهمان با قرارگرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم مسی به وزن ۴۸۷ کیلوگرم و به ارزش ۵۸۰ میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در دستگیری سارقان سیم برق عنوان کرد: برخورد با سارقان با قاطعیت و تلاش شبانه روزی ادامه دارد و همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس انتظامی و یا مراتب را از طریق تلفن ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، جهت پیگیری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.