۹۸ واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان واگذار شد

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: ۹۸ واحد مسکونی مددجویان و خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول بهزیستی این استان واگذار شد.

عزیزالله جهانتیغ در گفتگو در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مقوله مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه هدف بهزیستی است که در تامین آن با مشکلات زیادی روبرو هستند و بهزیستی استان با برنامه‌ریزی لازم تمام توان خود را در رفع این مشکل بکار گرفته و در این راه نیازمند کمک خیرین و نهاد‌های مرتبط است.

اوگفت: بر همین اساس ۱۷واحد مسکونی به خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول و ۸۱ واحد مسکونی به سایر خانوار‌های تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌های مشترک و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت خود مددجو ساخته شده و این مددجویان از تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال با کارمزد پنج درصد، کمک بلاعوض سازمان بهزیستی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و کمک بلاعوض مسکن محرومان به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول از کمک بلاعوض ۱۸۰ میلیون ریالی بهره‌مند شده‌اند.

جهانتیغ ادامه داد: برای تسهیل در ساخت این واحد‌های مسکونی مددجویان از پرداخت هزینه صدور پروانه‌های ساختمانی و هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز معاف هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار