بازیکنان تیم های فوتسال شهروند و ستارگان از همراهی تیمشان محروم هستند

بازی چهارم دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در حالی روز جمعه برگزار می‌شود که هر کدام از تیم ها یک بازیکن محروم دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در بازی چهارم از دور رقابت‌های پلی آف لیگ برتر، روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در سالن غدیر سمنان به مصاف هم می‌روند. در این دیدار هر ۲ تیم شهروند و ستارگان از وجود برخی از بازیکنانشان محروم هستند.


بیشتر بخوانید: فوتسالیست کشورمان به لیگ عراق پیوست


ابوالفضل حسینی بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین به دلیل درگیری با سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در بازی برگشت از دور رقابت‌های مرحله پلی آف از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده و نمی‌تواند ستارگان را در بازی روز جمعه برابر شهروند ساری همراهی کند. همچنین طا‌ها مرتضوی بازیکن تاثیرگذار تیم فوتسال شهروند ساری هم به دلیل درگیری با بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین در بازی برگشت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد و او هم به مانند ابوالفضل حسینی نمی‌تواند شهروندی‌ها را در بازی برابر ستارگان ورامین همراهی کند.

کاروان تیم فوتسال شهروند ساری امروز به سمنان رسیده و قرار است قبل از بازی روز جمعه برابر تیم ستارگان ورامین، ۲ جلسه تمرین را در این شهر برگزار کند.

دیدار ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در چارچوب بازی چهارم از رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر سمنان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: حضور سرمربی لیگ برتری فوتسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار